• دانلود کتابهای الکترونیک مختلف و متنوع با کمترین حجم ممکن
  • قرار گرفتن کتابها در سرور اختصاصی پارس بوک با لینک مستقیم
  • امکان ارسال لینک کتابهای جدید به ایمیل شخصی شما
  • رکورددار تعداد اعضا با بیش از 170 هزار عضو فعال
  • به روز رسانی مداوم سایت با کتابهای جدید ( هر روز یک کتاب جدید )

دانلود کتاب آشنایی با انیاگرم – ابزار شخصیت شناسی نه گانه

توضیحات :  تیپ های شخصیتی مختلف انسان ها:یکی از تئو ریهای جالب در زمینه تیپهای شخصیتی ،تئوری انیاگرام است که هنوز در ایران در بین روانشناسان متخصص و اساتیددانشگاه، چندان شناخته شده نیست.این تئوری در ابتدا توسط جورجیوف دانشمند و عارف بزرگ روسی مطرح شد و بعدهاتوسط روانشناسان خصوصا”نارن جو” وارد حیطه روانشناسی گردید و تا کنون پژوهشهای زیادی در ابعاد گوناگون روی آن صورت گرفته است و اکنون جایگاه ویژه ای در جهان پیدا کرده است. تئوری انیاگرام یا تیپ های نه گانه (دز شکل فعلی آن) در واقع ترکیبی از عرفان شرقی و روانشناسی مدرن است .هدف جورجیوف از تحقیق در این زمینه شناخت ابعاد شخصیت انسان و ارائه راهکار برای رشد و خود آگاهی بیشتر انسان بوده است .زیرا جورجیوف بر این باور بود که تا انسان خود را به درستی نشناسد، قادر به کمک به خود و نیز کمک به دیگران نخواهد بود. او انسانها را به نه تیپ شخصیتی تقسیم می کند که هر تیپ دارای نقاط قوت و ضعف خاص خود می باشد

نام کتاب : آشنایی با انیاگرم – ابزار شخصیت شناسی نه گانه
نویسنده : محمد زالی
تعداد صفحه : 95
حجم فایل : 3,920 کیلوبایت
لینک دانلود مستقیم کتاب
اگر موفق به دانلود فایل نشدید مرورگر خود را تغییر دهید و یا لینک دانلود را در صفحه جدید مرورگر خود باز کنید ( گزینه Open in new tab )
تمام تلاش ما بر این است که فقط کتابهای رایگان و آثار فاقد حق نشر را بر روی سایت جهت استفاده عموم قرار دهیم. در صورتی که کتابی را مشاهده نمودید که دارای حق نشر میباشد، از طریق بخش تماس با ما به مدیران اطلاع دهید تا نسبت به حذف کتاب اقدام گردد.

ارسال شده ها 8 دیدگاه برای مطلب “دانلود کتاب آشنایی با انیاگرم – ابزار شخصیت شناسی نه گانه”

  1. art.elteja گفت:

    سلام
    شماها نیز مانند امثال ادیسون جایگاهتان بهشته چونکه دارید به رشدفکری بشریت خدمت می کنید.

  2. منصوری گفت:

    کتابها تون ، خودتون و سایتتون عالی عالی عالی

  3. سیاوش گفت:

    من چون تایپ بلد نیستم، اصلا اهل کامنت گذاشتن نیستم، ولی در مورد این سایت دیدم، نامردیه اگه یه “دست مریزاد: خسته نباشید” پایان سال بهتون نگم. عیدتون هم مبارک.

  4. Mnasim گفت:

    من میخواهم از کتابهای این ویب سایت استفاده کنم

  5. صابر گفت:

    شاید در یک جمله فقط بتوان گفت که حرکتی بسیار بزرگوارانه از سوی شما صورت گرفته است . از بابت اینهمه کتاب و موضوعات متنوع که در اختیار علاقه مندان و حتی تشنگان دانستن گذارید کمال تشکر را می نمایم.

  6. متین گفت:

    واقعا سایت بسیار عالی و جامعی هستش.مرسی

  7. عادل گفت:

    باسلام چندین ماه است که از طریق سایت شما کتاب دانلود و استفاده کردم .بهترین گزینه این سایت ارسال ایمیل به شخص است وگزینه متفاوت دیگر رایگان بودن دانلود کتابها است.دست همه شما درد نکنه بسیار ممنون از زحمات شما خوش باشید و سلامت