• دانلود کتابهای الکترونیک مختلف و متنوع با کمترین حجم ممکن
  • قرار گرفتن کتابها در سرور اختصاصی پارس بوک با لینک مستقیم
  • امکان ارسال لینک کتابهای جدید به ایمیل شخصی شما
  • رکورددار تعداد اعضا با بیش از 170 هزار عضو فعال
  • به روز رسانی مداوم سایت با کتابهای جدید ( هر روز یک کتاب جدید )

دانلود کتاب بچه های پا برهنه

توضیحات : آب بالا آمده بود و همه جور خرت و پرت و آت و آشغالهای گندیده را در آغوش گل آلودش با خود میبرد. باد سردی شلاق کش میوزید و با تازیانه ای سرما صورت آمدم ها را کبود میکرد. صدای تازیانه باد بود و سوز و سرما. زمین از باران دیشب پر از گل و لای بود و آب باران توی چاله چوله های آن یه زده بود. روی پل تاکسی بار ها پشت هم صف کشیده بودند و راننده هایشان در انتظار بار، توی سرما این پا و آن پا میکردند. میدان صاحب الامر همهمه ای داشت که در باد گم میشد.

نام کتاب : بچه های پا برهنه
نویسنده : تقی کاغذچی
تعداد صفحه : 45
حجم فایل : 1,830 کیلوبایت
لینک دانلود مستقیم کتاب
اگر موفق به دانلود فایل نشدید مرورگر خود را تغییر دهید و یا لینک دانلود را در صفحه جدید مرورگر خود باز کنید ( گزینه Open in new tab )
تمام تلاش ما بر این است که فقط کتابهای رایگان و آثار فاقد حق نشر را بر روی سایت جهت استفاده عموم قرار دهیم. در صورتی که کتابی را مشاهده نمودید که دارای حق نشر میباشد، از طریق بخش تماس با ما به مدیران اطلاع دهید تا نسبت به حذف کتاب اقدام گردد.

ارسال نظر دیدگاه برای مطلب “دانلود کتاب بچه های پا برهنه”

  1. امیرمحمد گفت:

    با سلام من از طرفداران شما در این بخش هستم دو تا مشکل داره یکی اینکه کتاب هایتان خیلی طولانی هستن و کی کی تونه یه کتاب ششصد صفحه ای بخونه؟؟؟؟؟؟؟ یکم صفحات رو کم تر کنین یعنی هرچی می تونین بزارین ولی اگه تونستین از آپلود کتاب های کم صفحه کوتاهی نکنین من خلی به سایتتون علاقه دارم.
    اون یکی اینکه این روز ها دارید بکم کم کاری می کنین این روزا چرا کتاب آپلود نمی کنین من خیلی سایتتون را دوست دارم و خواهش می کنم تا می تونید کتاب یزارید من تا حالا به تمام دوستانم ادرس شما را دادم. انصافا به خواسته های من توجه منینا ممنون می شم با تشکر.