• دانلود کتابهای الکترونیک مختلف و متنوع با کمترین حجم ممکن
  • قرار گرفتن کتابها در سرور اختصاصی پارس بوک با لینک مستقیم
  • امکان ارسال لینک کتابهای جدید به ایمیل شخصی شما
  • رکورددار تعداد اعضا با بیش از 170 هزار عضو فعال
  • به روز رسانی مداوم سایت با کتابهای جدید ( هر روز یک کتاب جدید )

دانلود کتاب تهران گردی

توضیحات : تهران به عنوان پایتخت ایران در صنعت گردشگری هم جایگاه مهمی دارد و اماکن تفریحی و جاذبه‌های گردشگری زیادی را در خود جای داده است. تهرانگردی علاوه بر مسافران داخلی و خارجی، برای ساکنان تهران هم جذابیت دارد. برای وقت‌گذرانی لذتبخش در تهران انتخاب‌هایی به غیر از خرید‌گردی و کافه‌گردی و رستوران‌گردی، هم وجود دارد. علاوه بر جاذبه‌های گردشگری، از جذابیت‌های تهران که در سایر شهرها کمتر اتفاق می‌افتد، می‌توان به تماشای تئاتر یا گالری‌گردی اشاره کرد.

تهرانگردی می‌تواند خیلی ساده باشد، مثل قدم زدن در خیابان ولیعصر که بلندترین خیابان خاورمیانه است و سالهاست حالِ خوب را به رهگذران خود هدیه می‌دهد. خیابانی که از شمال تا جنوب تهران امتداد داشته و مکان‌های بسیاری را در خود جای  داده است؛ از میدان تجریش، باغ فردوس، پارک ملت، پارک ساعی، چهارراه ولیعصر و تئاتر شهر و…. تا راه آهن تهران. اگر به پیاده‌روی در دامنه‌ی کوه علاقمند باشید، در شمال تهران می‌توان علاوه بر تفریح و ورزش، از چشم‌اندازهای زیبای شهر لذت برد. دربند (تجریش، انتهای خیابان دربند)، درکه (اوین، انتهای خیابان درکه)، توچال (انتهای خیابان ولنجک) و دارآباد (نیاوران، انتهای خیابان دارآباد)، از معروفترین مسیرهای کوهپیمایی تهران هستند.

مجموعه ای که بعنوان دیدنیهای تهران تقدیم شما عزیزان می گردد حاصل جستجو و بررسی منابع ، مستندات و نکاتی است که سعی شده از صحت آنها اطمینان حاصل گردد.

وضعیت حق‌تکثیر و مالکیت حقوقی این کتاب مشخص نیست، بنابراین امکان دانلود آن وجود ندارد؛ اگر در این باره اطلاعاتی دارید با ما تماس بگیرید. در صورتی که شما مالک این اثر هستید می‌توانید اجازه انتشار رایگان نسخه الکترونیکی آن‌ را به ما بدهید.
اگر موفق به دانلود فایل نشدید مرورگر خود را تغییر دهید و یا لینک دانلود را در صفحه جدید مرورگر خود باز کنید ( گزینه Open in new tab )
تمام تلاش ما بر این است که فقط کتابهای رایگان و آثار فاقد حق نشر را بر روی سایت جهت استفاده عموم قرار دهیم. در صورتی که کتابی را مشاهده نمودید که دارای حق نشر میباشد، از طریق بخش تماس با ما به مدیران اطلاع دهید تا نسبت به حذف کتاب اقدام گردد.

ارسال شده ها 2 دیدگاه برای مطلب “دانلود کتاب تهران گردی”

  1. کورش مقصودی گفت:

    با سلام
    من کورش مقصودی هستم و خودم این فایل تهرانگردی را برای شما ارسال کرده بودم. اکنون این کتاب چاپ شده است از شما خواهش میکنم لینک رایگان این کتاب را حذف فرمائید. خودتان بهتر میدانید که وضع نشر و کتاب چقدر خراب است. لطفا حذف فرمائید تا منهم متضرر نشوم. با تشکر مقصودی