• دانلود کتابهای الکترونیک مختلف و متنوع با کمترین حجم ممکن
  • قرار گرفتن کتابها در سرور اختصاصی پارس بوک با لینک مستقیم
  • امکان ارسال لینک کتابهای جدید به ایمیل شخصی شما
  • رکورددار تعداد اعضا با بیش از 170 هزار عضو فعال
  • به روز رسانی مداوم سایت با کتابهای جدید ( هر روز یک کتاب جدید )

دانلود کتاب راهنماى عملی ایمن سازی براى کارکنان بهداشتى

توضیحات : حدود یک قرن از شروع واکسیناسیون در کشور ما مى گذرد و طى این مدت تلاش هاى زیادى صورت گرفته است تا کشور عزیزمان نه تنها از این قافله عقب نماند بلکه همواره به عنوان یکى از کشورهاى پیشرو در منطقه مطرح باشد. علیرغم همه تلاش هاى صورت گرفته و تدوین راهنماى کشورى ایمن سازى و ویرایش مداوم آن و تدوین کتابچه راهنماى مراقبت عوارض ایمن سازى، تزریق ایمن و زنجیره سرما در سال هاى اخیر، عدم وجود یک منبع کامل و جامع در خصوص مدیریت ایمن سازى که همه نیازهاى آموزشى، فنى، اجرایى و… را براى ارائه کنندگان خدمات ایمن سازى تامین نماید، به خوبى مشهود است. اینجانب در طول سال ها خدمت در رده هاى مختلف محیطى و ستادى ارائه خدمات ایمن سازى و نیز سال ها تجربه در آموزش ایمن سازى این کمبود را در بین منابع فارسى با تمام وجود احساس نموده ام. لذا تصمیم گرفتم تا با استفاده از این تجارب و مطالعه رفرانسهاى برخى از کشورها و سازمانهاى مرتبط قسمتى از این کمبود را جبران نمایم. ثمره این تلاش که از زمان شروع تا امروز قریب به یک سال طول کشید کتاب حاضر است که محور اصلى آن تزریق واکسن است و گروه هدف آن عمدتاً پرسنل مسئول ارائه خدمات ایمن سازى و مربیان آموزشی مربوط مى باشد.

نام کتاب : راهنماى عملی ایمن سازی براى کارکنان بهداشتى
نویسنده : نبى الله مهدوى پور
تعداد صفحه : 84
حجم فایل : 702 کیلوبایت
لینک دانلود مستقیم کتاب
اگر موفق به دانلود فایل نشدید مرورگر خود را تغییر دهید و یا لینک دانلود را در صفحه جدید مرورگر خود باز کنید ( گزینه Open in new tab )
تمام تلاش ما بر این است که فقط کتابهای رایگان و آثار فاقد حق نشر را بر روی سایت جهت استفاده عموم قرار دهیم. در صورتی که کتابی را مشاهده نمودید که دارای حق نشر میباشد، از طریق بخش تماس با ما به مدیران اطلاع دهید تا نسبت به حذف کتاب اقدام گردد.

ارسال شده ها 4 دیدگاه برای مطلب “دانلود کتاب راهنماى عملی ایمن سازی براى کارکنان بهداشتى”

  1. ابوالفضل گفت:

    سلام.
    درود بر عزیزانی که شهیدان و خون پاک آنها را ارج نهاده و به خاطر قدردانی از رهروان عشق خدمات ارزنده ای را به هموطنان ارائه می کنند.سپاس.

  2. علی گفت:

    سپاس از شما

  3. پوريا برزعلي گفت:

    سپاس

  4. آیرج کی پور گفت:

    پخش مقاله ها و کتاب های بهداشتی با استفاده از امکانی که انسان های شریف اهل فرهنگ به وجود می آورند کار خوب و با ارزشی است.از آقای نبی الله مهدوی پور و سایر عزیزانی که اجازه می دهند فراورده کار فکری و تجربی انان به رایگان در اختیار انسان های دیگر قرار گیرد به سهم خودم به عنوان یک خواننده و سودبرنده سپاس گزاری می کنم.

    با احترام.آیرج کی پور