• دانلود کتابهای الکترونیک مختلف و متنوع با کمترین حجم ممکن
  • قرار گرفتن کتابها در سرور اختصاصی پارس بوک با لینک مستقیم
  • امکان ارسال لینک کتابهای جدید به ایمیل شخصی شما
  • رکورددار تعداد اعضا با بیش از 170 هزار عضو فعال
  • به روز رسانی مداوم سایت با کتابهای جدید ( هر روز یک کتاب جدید )

دانلود کتاب روشهای عدم موفقیت در کنکور!‎

توضیحات :  شاید توی اولین نگاه با خوندن اسم این کتاب با خودتون بگید که نویسنده کتاب مثل اینکه چند تختش کمه ها! همه دارن خودشونو واسه موفق شدن توی کنکور میکشن اون وقت این اومده راجع به روش هاش عدم موفقیت در کنکور کتاب نوشته! خب جواب این سوال که از من من واضحه اما بزارید یه مطلبی رو براتون بگم. حتما شما به عنوان یه دانش آموز کنکوری تا حالا بارها پای صحبت رتبه های برتر کنکور نشستین یا مصاحبه های اونها رو با دقت خوندین. یکی از سوالایی که معمولا توی این مصاحبه ها مطرح میشه اینه که شما از چه منابعی واسه آمادگی کنکور استفاده کردین؟ نکته جالب اینجاست که هر کدوم از این افراد یه جواب متفاوت با این سوال میدن! یکی میگه من کتابای کانون رو خوندن یکی میگه من گاج خوندم، یکی سبز، یکی تخته سیاه یکی هم میگه من فقط جزوه های معلمای مدرسه رو خوندم حالا این وسط بچه ها سردرگم میمونن که چیکار کنن و با خودشون میگن خب بلخره من کدوم کتاب رو بخونم؟!

نام کتاب : روشهای عدم موفقیت در کنکور!‎
نویسنده : حسین ایزن
تعداد صفحه : 70
حجم فایل : 2,700 کیلوبایت
لینک دانلود مستقیم کتاب
اگر موفق به دانلود فایل نشدید مرورگر خود را تغییر دهید و یا لینک دانلود را در صفحه جدید مرورگر خود باز کنید ( گزینه Open in new tab )
تمام تلاش ما بر این است که فقط کتابهای رایگان و آثار فاقد حق نشر را بر روی سایت جهت استفاده عموم قرار دهیم. در صورتی که کتابی را مشاهده نمودید که دارای حق نشر میباشد، از طریق بخش تماس با ما به مدیران اطلاع دهید تا نسبت به حذف کتاب اقدام گردد.

ارسال نظر دیدگاه برای مطلب “دانلود کتاب روشهای عدم موفقیت در کنکور!‎”

  1. پوسته وردپرس گفت:

    با سلام
    مطالبتون عالی است.
    با تشکر