• دانلود کتابهای الکترونیک مختلف و متنوع با کمترین حجم ممکن
  • قرار گرفتن کتابها در سرور اختصاصی پارس بوک با لینک مستقیم
  • امکان ارسال لینک کتابهای جدید به ایمیل شخصی شما
  • رکورددار تعداد اعضا با بیش از 170 هزار عضو فعال
  • به روز رسانی مداوم سایت با کتابهای جدید ( هر روز یک کتاب جدید )

دانلود کتاب شناخت دوره اشکانیان

توضیحات : اشکانیان بر آمده از قومی سکایی به نام پرنی بودند.پرنی ها بنا بر گزارش استرابون یکی از قومهای شرقی سکایی و یکی از قبیله های مهم اتحادیه داهه بودند که در دشت میان گرگان و کرانه های تجن جنوبی در پارت شمالی سکونت داشتند که امروزه محل سکونت ترکمنهای آخال است.نخستین بار نام داهه را در سنگ نبشته خشیارشا در تخت جمشید میبینیم.آنها احتمالا در زمان خشیارشا به تابعیت ایران در آمدند. ودر سال ۲۵۰ پ م با گزیدن ارشک به فرماندهی خود اعلام استقلال کردند و پایه گذار طولانی ترین دوره حکومت ایرانی در ایران شدندو به فرمانروایی سلوکیان که شدیدا کمر به یونانی کردن ایران بسته بودند پایان دادند

اگر موفق به دانلود فایل نشدید مرورگر خود را تغییر دهید و یا لینک دانلود را در صفحه جدید مرورگر خود باز کنید ( گزینه Open in new tab )
تمام تلاش ما بر این است که فقط کتابهای رایگان و آثار فاقد حق نشر را بر روی سایت جهت استفاده عموم قرار دهیم. در صورتی که کتابی را مشاهده نمودید که دارای حق نشر میباشد، از طریق بخش تماس با ما به مدیران اطلاع دهید تا نسبت به حذف کتاب اقدام گردد.

ارسال شده ها 4 دیدگاه برای مطلب “دانلود کتاب شناخت دوره اشکانیان”

  1. فاطمه گفت:

    باتشکر از نویسنده کتابی مفید و اموزده ، و اینکه در خیلی خوب و جامعه بنظرم بود با اینکه سی و یک صفحه بود اما به جنبه های مهم و اصلی پرداخته شده بود که وقت ادم هم الکی هدر نمیره ، لوب مطلب اشاره شده توی این کتاب.

  2. حسين گفت:

    با تشكر اززحمات شما ..اميدوار همت سبزتان هميشه سبز و برافراشته باشد

  3. علي گفت:

    درود بر داريوش عزيز با اين نطر زيبايش

  4. داریوش گفت:

    سلام
    خدمتی که شما به فرهنگ میهن می کنید آنقدر بزرگ است که تاریخ باید از شما تشکر کند. منظر مردم نباشید. مردم ما سال هاست زار گرفته اند و از ترس مردن مرده اند. از بس به آنها خیانت شده است و امید هایشان را نا امید کرده اند دیگر به هیچ ارزشی معتقد نیستند .از مشر.طه به این سو نگاه کنید همه اش خیانت ، و همه شکست آرمان های والای انسانی و ملی و میهنی بوده است. کسانی که مردم خدا را در آنها می دیده اند روی شیطان را پیش آنها سپید کرده اند. پس نه انتظار داشته باشید کسی از شما تشکر کند و نه در کار خود سرد شوید. شما سازندگان تاریخ تفکر و وجدان نسل آتی مردم ایران خواهید بود چشم به فردا بدوزید. برایتان پایداری، بی نیازی، امیدی به روشنی حورشید و بلندای عمر هستی آرزو می کنم. سرافراز باشید.