• دانلود کتابهای الکترونیک مختلف و متنوع با کمترین حجم ممکن
  • قرار گرفتن کتابها در سرور اختصاصی پارس بوک با لینک مستقیم
  • امکان ارسال لینک کتابهای جدید به ایمیل شخصی شما
  • رکورددار تعداد اعضا با بیش از 170 هزار عضو فعال
  • به روز رسانی مداوم سایت با کتابهای جدید ( هر روز یک کتاب جدید )

دانلود کتاب طراحی صفحات وب با نرم افزار notepad

توضیحات : زبان HTML پایه و اساس طراحی صفحات وب می‌باشد. عبارت HTML مخفف Hyper-Text Markup Language و به معنای “زبان علامت گذاری فرا متنی” است. این زبان، زبان استاندارد طراحی صفحات وب است که از آن طریق می‌توان وب سایت‌هایی کاملا استاتیک طراحی کرد. سایت‌های داینامیکی هم که با سایر زبان‌ها من جمله PHP، C Sharp و … طراحی می‌شوند در نهایت خروجی کدهای سمت سرور آن‌ها تگ‌های اچ تی‌ام ال را به مرورگر کاربران ارسال خواهند کرد. اچ تی‌ام ال یک زبان نشانه‌گذاری است به این معنی که بخش‌های مختلف توسط اجزایی به نام Tag از هم جدا شده که هر کدام دارای کاربرد مخصوص به خود هستند. این تگ‌ها به مرورگر اعلام می‌کنند که هر بخش از صفحه چه نوع عنصری است و باید به چه صورت در معرض دید کاربران قرار گیرند.

تیم تولید محتوای آموزشی سعی نموده تا در این سری از آموزش‌های مقدماتی طراحی سایت، زبان اچ تی‌ام ال را به زبانی ساده و به صورت کاملا قابل فهم آموزش دهد تا علاقمندان بتوانند پس از پایان آموزش HTML، با استفاده از تگ‌هایی من جمله Header، H1، Map، Div، Paragraph، Break و همچنین متاتگ‌هایی از قبیل title، description، keyword، head و … سایتی همراه با عناصری از قبیل متن، عکس، تیتر، جدول و… طراحی نمایند که در عین حال از دید موتورهای جستجویی همچون گوگل، بینگ، یاهو و … بهینه باشند.

نام کتاب : طراحی صفحات وب با نرم افزار
نویسنده : رحیم مقدم
تعداد صفحه : 114
حجم فایل : 2,200 کیلوبایت
لینک دانلود مستقیم کتاب
اگر موفق به دانلود فایل نشدید مرورگر خود را تغییر دهید و یا لینک دانلود را در صفحه جدید مرورگر خود باز کنید ( گزینه Open in new tab )
تمام تلاش ما بر این است که فقط کتابهای رایگان و آثار فاقد حق نشر را بر روی سایت جهت استفاده عموم قرار دهیم. در صورتی که کتابی را مشاهده نمودید که دارای حق نشر میباشد، از طریق بخش تماس با ما به مدیران اطلاع دهید تا نسبت به حذف کتاب اقدام گردد.