• دانلود کتابهای الکترونیک مختلف و متنوع با کمترین حجم ممکن
  • قرار گرفتن کتابها در سرور اختصاصی پارس بوک با لینک مستقیم
  • امکان ارسال لینک کتابهای جدید به ایمیل شخصی شما
  • رکورددار تعداد اعضا با بیش از 170 هزار عضو فعال
  • به روز رسانی مداوم سایت با کتابهای جدید ( هر روز یک کتاب جدید )

دانلود کتاب طراحی و پیاده سازی سیستم چک الکترونیک در ایران

توضیحات :  کامپیوتری گسترده و فّناوری اطلاع ات در عرصه تجارت و بازرگانی – در بخش های خرده و عمده فروشی تحولات عمیقی را در روابط اقتصادی بین افراد، شرکت ها و دولت ها، و حرکت از مبادلات سنتی مبتنی بر کاغذ به سوی مبادلات الکترونیکی پدید آورده است . تجارت الکترونیکی، امروزه در شاخه های مختلفی از زندگی بشر وارد شده است، به گونه ای که خرید مایحتاج روزانه، امور بانکی، تحصیل و کار از راه دور، همگی به ساده ترین شکل ممکن با درَنوردیدن زمان و مکان در سراسر این کره خاکی به انجام می رسند. خریدار برای خرید در دنیای فیزیکی، مبلغ کالا را به صورت رو در رو توسط پول نقد، چک، کارت اعتباری ، پیش پرداخت، و یا از طریق مراجعه به بانک به وسیله حواله بانکی، به فروشنده پرداخت می کند . در چندین سال گذشته، سیستم هایی برای پرداخت الکترونیکی به روشهای اعتباری، چک و پول نقد در مؤسسات تحقیقاتی و کمیته های استاندارد معرفی شده است .

نام کتاب : طراحی و پیاده سازی سیستم چک الکترونیک در ایران
نویسنده : فریا نصیری مفخم
تعداد صفحه : 122
حجم فایل : 2,075 کیلوبایت
لینک دانلود مستقیم کتاب
اگر موفق به دانلود فایل نشدید مرورگر خود را تغییر دهید و یا لینک دانلود را در صفحه جدید مرورگر خود باز کنید ( گزینه Open in new tab )
تمام تلاش ما بر این است که فقط کتابهای رایگان و آثار فاقد حق نشر را بر روی سایت جهت استفاده عموم قرار دهیم. در صورتی که کتابی را مشاهده نمودید که دارای حق نشر میباشد، از طریق بخش تماس با ما به مدیران اطلاع دهید تا نسبت به حذف کتاب اقدام گردد.