• دانلود کتابهای الکترونیک مختلف و متنوع با کمترین حجم ممکن
  • قرار گرفتن کتابها در سرور اختصاصی پارس بوک با لینک مستقیم
  • امکان ارسال لینک کتابهای جدید به ایمیل شخصی شما
  • رکورددار تعداد اعضا با بیش از 170 هزار عضو فعال
  • به روز رسانی مداوم سایت با کتابهای جدید ( هر روز یک کتاب جدید )

دانلود کتاب عجایب جهان حیوانات

توضیحات : اطلاعاتی که در این کتاب گردآوری شده است گرچه در بر گیرنده تمام شگفتی های عالم حیوانات نمیباشد ولی با این حال میتواند شما را با گوشه ای از زندگی شگفت انگیز موجودات مختلف آشنا میکند. باید خاطرنشان کرد که این اثر صرفا جهت سرگرمی خواننده نوشته و گردآوری شده و یک اثر علمی و آکادمیک نمیباشد. به این معنی که ما حیوانات را از تظر بیولوژیکی و فیزیولوژیکی و آناتومی و غیره تشریح ننموده ایم.

اگر موفق به دانلود فایل نشدید مرورگر خود را تغییر دهید و یا لینک دانلود را در صفحه جدید مرورگر خود باز کنید ( گزینه Open in new tab )
تمام تلاش ما بر این است که فقط کتابهای رایگان و آثار فاقد حق نشر را بر روی سایت جهت استفاده عموم قرار دهیم. در صورتی که کتابی را مشاهده نمودید که دارای حق نشر میباشد، از طریق بخش تماس با ما به مدیران اطلاع دهید تا نسبت به حذف کتاب اقدام گردد.

ارسال شده ها 9 دیدگاه برای مطلب “دانلود کتاب عجایب جهان حیوانات”

  1. شهروز گفت:

    ذرودسپاس تندرستیها
    بسیار نکو آموزنده…
    سپاسفراوان ز گسترش دانش در جهانها

  2. Zaher گفت:

    خدایش خیلی جالب بود موفق باشید سرفراز

  3. یاس گفت:

    درودبرشما.آفرین

  4. سینا گفت:

    خیلی عالی بود

  5. مهدا گفت:

    خیلی عالیه.و…جذاب.

  6. سعيد گفت:

    سلام به تمامي دوستان بزرگوار ، از كتابهاي كه گذاشتين خيلي ممنون بنده يه كتابخانه الكترونيكي دارم و با دانلود بعضي از كتابهاي شما ميخوام كاملترش كنم خواهشمندم اگه كتاب در مورد زنان و زايمان داريد تو سايت بزاريد خيلي ممنون
    باتشكر فراوان ، سعيد

  7. پویا گفت:

    عالی بود باتشکر

  8. امیر مکی گفت:

    سلام به دوستان ب گوارم.هر آنچه تلاش نمودم که از کتابهای معرفی شده دانلود کنم نشد که نشد.آیا برای دانلود روی گوشی نرم افزار خاصی لازم است.قبلا تعدادی کتاب خارجی را از طریق گوشی دانلود نموده ام.مدل گوشی اینجانب سامسونگ wave2 میباشد.لطفا بنده را راهنمایی فرمایید.با تشکر

  9. رضا گفت:

    سلام. خیلی عالی بود.
    سپاس.