• دانلود کتابهای الکترونیک مختلف و متنوع با کمترین حجم ممکن
  • قرار گرفتن کتابها در سرور اختصاصی پارس بوک با لینک مستقیم
  • امکان ارسال لینک کتابهای جدید به ایمیل شخصی شما
  • رکورددار تعداد اعضا با بیش از 170 هزار عضو فعال
  • به روز رسانی مداوم سایت با کتابهای جدید ( هر روز یک کتاب جدید )

دانلود کتاب فردا روز دیگری است

توضیحات : مجموعه قصه کوتاه از نویسندگان مختلف و با ترجمه فریدون تنکابنی داستانهایی از ویل لیپاتوف٬ لرد دانسینی٬ جیمز تربر٬ ولادیمیر کلیموویچ و… که به گفته فریدون تنکابنی بخاطر لحن طنزآمیزشان انتخاب شده است. فریدون تنکابنی در سال ۱۳۱۶ در خانواده‌ای فرهنگی در تهران به دنیا آمد. پدرش دبیر و مدیر دبیرستان بود و مادرش آموزگار. خود او نیز پس از پایان تحصیل، دبیر زبان و ادبیات فارسی شد. در سال ۱۳۴۰ اولین داستان خود را به نام «مردی در قفس» منتشر کرد که لحنی رومانتیک دارد. او سپس با نشریات ادبی ایران به همکاری پرداخت و نوشته‌های او بیشتر به طنز گرایش پیدا کرد. تنکابنی در سال ۱۳۴۸ از اعضای پایه‌گذار «کانون نویسندگان ایران» بود و در برخی دوره‌های این تشکل مدافع آزادی نشر و بیان، در هیئت دبیران آن حضور داشت.

نام کتاب : فردا روز دیگری است
نویسنده : فریدون تنکابنی
تعداد صفحه : 68
حجم فایل : 1,190 کیلوبایت
لینک دانلود مستقیم کتاب
اگر موفق به دانلود فایل نشدید مرورگر خود را تغییر دهید و یا لینک دانلود را در صفحه جدید مرورگر خود باز کنید ( گزینه Open in new tab )
تمام تلاش ما بر این است که فقط کتابهای رایگان و آثار فاقد حق نشر را بر روی سایت جهت استفاده عموم قرار دهیم. در صورتی که کتابی را مشاهده نمودید که دارای حق نشر میباشد، از طریق بخش تماس با ما به مدیران اطلاع دهید تا نسبت به حذف کتاب اقدام گردد.

ارسال نظر دیدگاه برای مطلب “دانلود کتاب فردا روز دیگری است”

  1. سیدالرحمن گفت:

    نخست عرض سلام واحترام خدمت شما دست اندرکاران این برنامه دست یابی اطلاعات روز که خدمت است برای نسل جدید دردنیای مجازی .یعد ینده داشتن معلومات را یک ثروت معنوی میدانم وبرای بدست آوردن آن میکوشم .اگرلطف بکنید برای بنده کتاب های در زمینه وقت شناسی و مدیریت وقت در ضمن معلومات را در باره تدارکات و لوژستک خواهانم امید که طرف توجه تان باشد .
    تشکر و سپاس
    سیدالرحمن