• دانلود کتابهای الکترونیک مختلف و متنوع با کمترین حجم ممکن
  • قرار گرفتن کتابها در سرور اختصاصی پارس بوک با لینک مستقیم
  • امکان ارسال لینک کتابهای جدید به ایمیل شخصی شما
  • رکورددار تعداد اعضا با بیش از 170 هزار عضو فعال
  • به روز رسانی مداوم سایت با کتابهای جدید ( هر روز یک کتاب جدید )

دانلود کتاب مرگ دوموزی

توضیحات :  مرگ دوموزی ترجمه‌ایست از یک متن سومری مشهور که رویای ایزدی شهید شونده به نام دوموزی را شرح می‌دهد و چگونگی رویارویی وی با مرگ و گریختن‌اش از نیستی را شرح می‌دهد و در نهایت با نابودی این ایزد خاتمه می‌یابد. کتاب از دو بخش تشکیل یافته است. نخست متن سومری به همراه آوانگاری و ترجمه‌اش را می‌خوانیم و بعد شرحی روانشناختی درباره‌ی مفهوم مرگ در جهان باستان را.

 

نام کتاب : مرگ دوموزی
نویسنده : شروین وکیلی
تعداد صفحه : 123
حجم فایل : 541 کیلوبایت
لینک دانلود مستقیم کتاب
اگر موفق به دانلود فایل نشدید مرورگر خود را تغییر دهید و یا لینک دانلود را در صفحه جدید مرورگر خود باز کنید ( گزینه Open in new tab )
تمام تلاش ما بر این است که فقط کتابهای رایگان و آثار فاقد حق نشر را بر روی سایت جهت استفاده عموم قرار دهیم. در صورتی که کتابی را مشاهده نمودید که دارای حق نشر میباشد، از طریق بخش تماس با ما به مدیران اطلاع دهید تا نسبت به حذف کتاب اقدام گردد.

ارسال نظر دیدگاه برای مطلب “دانلود کتاب مرگ دوموزی”

  1. kek گفت:

    سلام من تازه با این کانال اشنا شده ام.اما برنامه هایی را که دارم تبلیغات و تیترهایشان را میبینم خیلی خوب و ضروری اند.امیدوارم در عمل هم همینطور باشد و افرادی چون من (من ۶۰ ساله هستم باتحصیلات دانشگاهی و عاشق کتاب و مطالعه ولی فاقد درآمد هستم )بتوانند به راحتی از آن استفاده کنند.