• دانلود کتابهای الکترونیک مختلف و متنوع با کمترین حجم ممکن
  • قرار گرفتن کتابها در سرور اختصاصی پارس بوک با لینک مستقیم
  • امکان ارسال لینک کتابهای جدید به ایمیل شخصی شما
  • رکورددار تعداد اعضا با بیش از 170 هزار عضو فعال
  • به روز رسانی مداوم سایت با کتابهای جدید ( هر روز یک کتاب جدید )

دانلود کتاب مسیحای پارسی

توضیحات : این کتاب مجموعه مقالات منتخب همایش بین‌المللی هزارمین سال سرایش شاهنامه فردوسی است. هم‌اندیشی «مسیحای پارسی» با هدف ترغیب دانشجویان به مطالعه اثر ماندگار حکیم ابوالقاسم فردوسی، آشنایی با «شاهنامه» به عنوان سرچشمه غنی هویت اسلامی – ایرانی و آسیب‌شناسی کم‌توجهی به متون کهن ادب فارسی برگزار شد.

اگر موفق به دانلود فایل نشدید مرورگر خود را تغییر دهید و یا لینک دانلود را در صفحه جدید مرورگر خود باز کنید ( گزینه Open in new tab )
تمام تلاش ما بر این است که فقط کتابهای رایگان و آثار فاقد حق نشر را بر روی سایت جهت استفاده عموم قرار دهیم. در صورتی که کتابی را مشاهده نمودید که دارای حق نشر میباشد، از طریق بخش تماس با ما به مدیران اطلاع دهید تا نسبت به حذف کتاب اقدام گردد.

ارسال شده ها 4 دیدگاه برای مطلب “دانلود کتاب مسیحای پارسی”

  1. علي احمدي گفت:

    کمال تشکر از بذل توجه مسئولین سایت در ارتباط با دانلود کتاب که جدی بی منت است را خدمت آقایان دارم ودعای خیر و اجر خدا همیشه بدرقه راهشان خواهد بود.

  2. hossein گفت:

    باسلام وخسته نباشید-کمال تشکر راداریم ازاینکه کتابهای مفیدی را برای دانلود ومطالعه دراختیار کاربران قرار می دهید-امیدوارم کتابهای کاربردی وکارافرینی راهم بیشتردر سایت قراردهید-خیلی خیلی سپاسگذارم.

  3. parvizmb گفت:

    دنیایی ممنونم از زحمات شما !

  4. فرشید مسگرانکریمی گفت:

    با سلام:
    حتما اجر مادی و معنوی تان محفوظ خواهد بود و دعای خیر برای شما بر استفاده کنندگان از امکانات فرهنگی و سایت تان واجب و لذتبخش می باشد. دائمی بمانید الهی!