• دانلود کتابهای الکترونیک مختلف و متنوع با کمترین حجم ممکن
  • قرار گرفتن کتابها در سرور اختصاصی پارس بوک با لینک مستقیم
  • امکان ارسال لینک کتابهای جدید به ایمیل شخصی شما
  • رکورددار تعداد اعضا با بیش از 170 هزار عضو فعال
  • به روز رسانی مداوم سایت با کتابهای جدید ( هر روز یک کتاب جدید )

دانلود کتاب معجزه ی انگور

توضیحات : انگور یکی از میوه های بسیار مفید است، به قدری عوامل موثر دارد که می توان آنرا یک داروخانه ی طبیعی نامید. انگور عامل اصلی برای بازگشت نیروی عضلات است و برای سلسله اعصاب یک غذا محسوب می شود. انگور تصفیه کننده ی خون و ملین و مزاج است و می توان آن را یکی از بهترین میوه ها دانست. اگر انگور را بسوزانیم خاکستر آن ۶۰ درصد پتاسیم دار و علاوه بر پتاسیم مواد معدنی دیگری نیز دارد. دیاستازها که در روی پوست انگور زندگی می کنند کمک خوبی برای لوله ی هاضمه می باشند. دارای ویتامین های زیادی مخصوصا ویتامین ب ۲ می باشد. به عضلات نیرو می بخشد و یک غذای ذخیره ای است و قندش در کبد و عضلات ذخیره می شود. انگور یا کشمش غذایی است که هضم آن برای انسان بسیار ساده و آسان است، زیرا قند انگور بدون تغییر و تبدیل وارد خون می شود و بدن برای هضم آن زحمتی ندارد. انگور پاک کننده ی بقایای بد تغذیه ی بد از معده و روده ها است زیرا آنها را می سوزاند و نتیجه ی خوب می دهد.

اگر موفق به دانلود فایل نشدید مرورگر خود را تغییر دهید و یا لینک دانلود را در صفحه جدید مرورگر خود باز کنید ( گزینه Open in new tab )
تمام تلاش ما بر این است که فقط کتابهای رایگان و آثار فاقد حق نشر را بر روی سایت جهت استفاده عموم قرار دهیم. در صورتی که کتابی را مشاهده نمودید که دارای حق نشر میباشد، از طریق بخش تماس با ما به مدیران اطلاع دهید تا نسبت به حذف کتاب اقدام گردد.

ارسال شده ها 7 دیدگاه برای مطلب “دانلود کتاب معجزه ی انگور”

  1. علیرضا رضایی گفت:

    باسلام
    کاربسیار بسیارخوبی هست کتاب ها بیشتری جهت دانلوبگذارید

  2. علیرضا رضایی گفت:

    باسلام خسته نباشید عالیه

  3. پارسا گفت:

    با سلام

    کسی خود این کتاب رو برای فروش داره؟؟؟

    لطفا .. حیاتیه

  4. محمدرضاقیاسی گفت:

    درودبرشما
    کتاب مفیدوباارزشی می باشد.موفق باشید

  5. علی مردانی گفت:

    من کتاب را دانلود میکنم اما وقتی قصد باز کردن و مطالعه دارم متاسفانه کتاب بصورت اعداد و حروف ناخوانا ظاهر میشود .حتما یه نرم افزاری باشد جهت راحت تر باز کردن کتاب و مطالعه .لطفا راهنمایی بفرمایید .دومین بار است که این مشکل را عنوان میکنم ولی جوابی دریافت نکرده ام .متشکرم.

  6. علی مردانی گفت:

    بسیار عالی .