• دانلود کتابهای الکترونیک مختلف و متنوع با کمترین حجم ممکن
  • قرار گرفتن کتابها در سرور اختصاصی پارس بوک با لینک مستقیم
  • امکان ارسال لینک کتابهای جدید به ایمیل شخصی شما
  • رکورددار تعداد اعضا با بیش از 170 هزار عضو فعال
  • به روز رسانی مداوم سایت با کتابهای جدید ( هر روز یک کتاب جدید )

دانلود کتاب هنر گرافیک محیطی

توضیحات : هنر گرافیک محیطی معنای بطور کل جامع و قالب را در بر می گیرد به قسمی که تمام محیط پیرامون ما به نحوی نشات گرفته از این هنر می باشد. البته در صورتی که تمام اشکال ذاتی بوجود آمده را یک نوع هنر بدانم. اما هدف از نگارش این کتاب سمت و سویی از معنای آن دارد که پیرامون هنر گرافیک استفاده شده و تکنیک ها و ابزار مورد نظر آن می باشد و معنای جامع کمتر مدنظر می باشد. این کتاب در پنج فصل مجزا نگارش یافته و بیشتر سعی در تدوین و تقسیم مفهومی و به گونه ای درختواره کردن ابعاد خاص هنر گرافیک محیطی نموده است. در این کتاب با توجه به موضوعیت بیشتر سعی گردیده مفاهیم تبلیغاتی گرافیک محیطی در شهرها خصوصا در فصول آخر کتاب بیشتر مورد هدف قرار داده شود. امید است مطالب این کتاب بتواند مفید و برای شما سودمند باشد.

نام کتاب : هنر گرافیک محیطی
نویسنده : مسیب استوار
تعداد صفحه : 110
حجم فایل : 2,950 کیلوبایت
لینک دانلود مستقیم کتاب
اگر موفق به دانلود فایل نشدید مرورگر خود را تغییر دهید و یا لینک دانلود را در صفحه جدید مرورگر خود باز کنید ( گزینه Open in new tab )
تمام تلاش ما بر این است که فقط کتابهای رایگان و آثار فاقد حق نشر را بر روی سایت جهت استفاده عموم قرار دهیم. در صورتی که کتابی را مشاهده نمودید که دارای حق نشر میباشد، از طریق بخش تماس با ما به مدیران اطلاع دهید تا نسبت به حذف کتاب اقدام گردد.

ارسال شده ها 3 دیدگاه برای مطلب “دانلود کتاب هنر گرافیک محیطی”

  1. سحر گفت:

    سلام واقعا عالی بود ممنون ازتو ن موفق باشید

  2. negarin گفت:

    سلام
    من این کتاب دانلود کردم ولی وقتی برای باز شدنش اقدان میکنم خطا ارسال میکنه!!! چرا؟؟

  3. مهدی گفت:

    کتاب بسیار خوبی است لازم است تشکر کنم از آقای استوار مانند کتاب گذشته اشون رنگ که در همین سایت منتشر شد قلم شیوا و رسایی دارند.