• دانلود کتابهای الکترونیک مختلف و متنوع با کمترین حجم ممکن
  • قرار گرفتن کتابها در سرور اختصاصی پارس بوک با لینک مستقیم
  • امکان ارسال لینک کتابهای جدید به ایمیل شخصی شما
  • رکورددار تعداد اعضا با بیش از 170 هزار عضو فعال
  • به روز رسانی مداوم سایت با کتابهای جدید ( هر روز یک کتاب جدید )

دانلود کتاب پژوهشی در فرهنگ زرتشتی

توضیحات : «دکتر حسین وحیدی»، اوستاشناس و استاد پژوهش‌های در پیوند با دین و فرهنگ زرتشتی، زاده‌ی ١٣١٠خورشیدی در شهر همدان است. شنایی‌ استاد با دین و فرهنگ زرتشتی به همدان و آشنایی با رادمرد زرتشتی «ارباب اردشیر یگانگی» باز می‌گردد. «ارباب اردشیر یگانگی» صاحب کارخانه چرم سازی همدان بود. در همدان او را بعنوان کارآفرین، کوشنده‌ای خیر و یاور مردم می‌شناختند و از این رو مورد احترام همه بود. در تهران برای آشنایی بیشتر با دین و فرهنگ زرتشتی نزد روانشاد «دستور رستم شهزادی» می‌رود و این پاکمرد بزرگ، با محبت و گشاده‌رویی پذیرای او می‌شود و تعداد زیادی کتاب برای پژوهش در اختیارش می‌گذارد. او که در فکر آموختن زبان اوستایی بود به نزد زنده‌یاد «سرگرد مراد اورنگ» می‌رود و مقدمات زبان اوستایی را در نزد ایشان فرا می‌گیرد. استاد حسین وحیدی در حوزه‌ی زبان اوستایی دست به پژوهش‌های گسترده‌ای می‌زند و در این راه از نوشتارهای بسیاری از اوستاشناسان داخلی و خارجی به ویژه از ترجمه‌ی گاتها روانشاد «دستور فیروز آذرگشسب» بهره‌ی فراوان می‌برد. سپس تصمیم به ترجمه سرودهای مینوی گاتها، از اوستایی به فارسی می‌گیرد. پس از ترجمه گاتها، استاد کتاب داستان گونه‌ای از زندگی اشوزرتشت، بنام «شهر روشن زرتشت» می‌نویسد و آرمان‌شهر اشوزرتشت را به‌صورت پنداری در آن کتاب ترسیم می‌کند.

نام کتاب : پژوهشی در فرهنگ زرتشتی
نویسنده : دکتر حسین وحیدی
تعداد صفحه : 140
حجم فایل : 3,170 کیلوبایت
لینک دانلود مستقیم کتاب
اگر موفق به دانلود فایل نشدید مرورگر خود را تغییر دهید و یا لینک دانلود را در صفحه جدید مرورگر خود باز کنید ( گزینه Open in new tab )
تمام تلاش ما بر این است که فقط کتابهای رایگان و آثار فاقد حق نشر را بر روی سایت جهت استفاده عموم قرار دهیم. در صورتی که کتابی را مشاهده نمودید که دارای حق نشر میباشد، از طریق بخش تماس با ما به مدیران اطلاع دهید تا نسبت به حذف کتاب اقدام گردد.

ارسال شده ها 4 دیدگاه برای مطلب “دانلود کتاب پژوهشی در فرهنگ زرتشتی”

  1. سلحره گفت:

    ممنونم من زرتشتیم و خوشحال شدم که ایم کتاب رو تو سایتتون گذاشتین

  2. rasoul گفت:

    سلام چطوری میشه این کتابهارو تو برنامه ibook تو نرم افزار ios دانلود کرد

  3. saeed گفت:

    ممنون از زحمات شما ایرانیان عزیز زحمتکش

  4. dani66xx گفت:

    عالییییییییست مرسی