• دانلود کتابهای الکترونیک مختلف و متنوع با کمترین حجم ممکن
  • قرار گرفتن کتابها در سرور اختصاصی پارس بوک با لینک مستقیم
  • امکان ارسال لینک کتابهای جدید به ایمیل شخصی شما
  • رکورددار تعداد اعضا با بیش از 170 هزار عضو فعال
  • به روز رسانی مداوم سایت با کتابهای جدید ( هر روز یک کتاب جدید )

دانلود کتاب چگونه از اسارت عادات بد رهایی یابیم؟

توضیحات : همگی ما دارای ضعف ها و کاستی هایی می باشیم چرا که طبیعتمان اینطور ایجاب می کند. این نقاط ضعف در تخریب حواس پنجگانه، منطق و تجارب حاصله بشریت تاثیرگذار بوده و سبب به دردسر افتادن و از دست رفتن اعتبار و احترام انسان می گردد. همه افراد یک سری عادات شخصی در زندگی دارند. خوب یا بد. نکته اصلی اینجا است که باید دانست این عادت ها چه موقعی ممکن است از کنترل خارج شده و باعث نابودی گردند. برخی از افراد قادر به تشخیص این موضوع نیستند و همین امر موجب از بین رفتن آنها می شود. در این کتاب با مفیدترین روشهای ترک عادات بد و منفی آشنا خواهید شد ، با بکار بستن این روشها و داشتن خواست و اراده قوی مطمئن باشید هر عادت بدی را می توانید ترک نمایید.

نام کتاب : چگونه از اسارت عادات بد رهایی یابیم؟
نویسنده : رضا فریدون نژاد
تعداد صفحه : 37
حجم فایل : 2,650 کیلوبایت
لینک دانلود مستقیم کتاب
اگر موفق به دانلود فایل نشدید مرورگر خود را تغییر دهید و یا لینک دانلود را در صفحه جدید مرورگر خود باز کنید ( گزینه Open in new tab )
تمام تلاش ما بر این است که فقط کتابهای رایگان و آثار فاقد حق نشر را بر روی سایت جهت استفاده عموم قرار دهیم. در صورتی که کتابی را مشاهده نمودید که دارای حق نشر میباشد، از طریق بخش تماس با ما به مدیران اطلاع دهید تا نسبت به حذف کتاب اقدام گردد.

ارسال شده ها 9 دیدگاه برای مطلب “دانلود کتاب چگونه از اسارت عادات بد رهایی یابیم؟”

  1. مهدی گفت:

    سلام ممنون از سایت مفید و فوق العادتون

  2. میلاد گفت:

    سلام تشکر میکنم بابت زحماتی که برای این سایت عالی کشیدید

  3. بهرام آیریا گفت:

    با درود و سپاس از کار پر زحمت و با ارزش فرهنگی شما، کتابی هست بنام تمرکز قوای دماغی نوشته دکتر کرلینگ آلمانی کع توسط آقای ابوالفضل میرزا شاهرخی در سال 1316 چاپ اول و چاپ دوم آن در سال 1336. من این کتاب را در کتابخانه مرحوم پدرم دیدم و آنرا خواندم ، به نظر من پایه و اساس تمام کتابهای تمرکز فکر و ترک عادات و … که در این رابطه است ،تماما در این کتاب بطور علمی آورده شده ولی باید نسل جدید همتی کند و نثر آنرا به فارسی امروزی با استفاده از واژه های پارسی ویرااستاری نمایند که مفید فایده همگان گردد.

  4. علی گفت:

    سلام کتاب پروژه های میکرو و برنامه نویسی بیسکام بزارین با تشکر

  5. جواد گفت:

    ممنون از سایت فوق العادتون

  6. فرزاد گفت:

    سلام وخسته نباشید امید وارم که در راه مبارزه با جهل ونادانی وخرافه پرستی موفق وموید باشید چونکه بزرگترین دشمن هر ملت جهل ونادانی مردم آن مملکت می باشد که مبارزه با دیوجهل ونادانی کاربسی دشوار می باشد

  7. مهدی گفت:

    دوست دارم راحت بشم از افکار شیطانی

  8. somaeh گفت:

    سلام و خسته نباشید و ممنون کتاب مفیدی بود. با سپاس

  9. هوشنگ گفت:

    سلام و خسته نباشید .ممنون از زحمات شما
    سپاسگذارم