• دانلود کتابهای الکترونیک مختلف و متنوع با کمترین حجم ممکن
  • قرار گرفتن کتابها در سرور اختصاصی پارس بوک با لینک مستقیم
  • امکان ارسال لینک کتابهای جدید به ایمیل شخصی شما
  • رکورددار تعداد اعضا با بیش از 170 هزار عضو فعال
  • به روز رسانی مداوم سایت با کتابهای جدید ( هر روز یک کتاب جدید )

دانلود کتاب صوتی روش‌های بازکردن سرِ صحبت و دوست‌یابی

توضیحات : دان گابور نویسنده کتاب صوتی «روش‌های بازکردن سرِ صحبت و دوست‌یابی» است که کتاب‌های پرفروشی در زمینه روابط انسانی به رشته تحریر درآورده است.

کتاب صوتی «روش‌های بازکردن سرِ صحبت و دوست‌یابی» شامل سه بخشِ کلی _ مقدمه، توصیه‌هایی برای گفت‌وگوهای بهتر و توصیه برای بهسازی گفت‌وگوهای شما _ و ۹ فصل است: پذیرا باشید: زبان تن؛ تصنعی نبودن آغاز گفت‌وگو؛ حفظ جریان گفت‌وگو؛ انتقال افکار به طرف مقابل؛ پایان دادن به گفت‌و‌گو به شکلی طبیعی؛ به یاد آوردن نام افراد؛ کیفیت گفت‌وگوهای خود را بالا ببرید؛ غلبه بر بازدارنده‌ها و دوست‌یابی.

دان گابور در بخشی از کتاب صوتی «روش‌های بازکردن سرِ صحبت و دوست‌یابی» مهم‌ترین پیام کتاب را چنین شرح می‌دهد: »ما انسان‌ها همواره در جست‎وجوی افرادی هستیم که بتوانیم از نظر فکری، جسمی و عاطفی با آنها ارتباط و تفاهم برقرار کنیم. حال اگر نتوانیم دست آشنایی به سوی دیگران دراز کنیم و با آنها تماس بگیریم، این جست‎وجو بی‌ثمر و توام با ناکامی خواهد بود. اگر با زیربنا و اساس محاوره خوب آشنا شوید و در به کار بردن آن مهارت پیدا کنید و در عین حال نیز تمایل داشته باشید که به دیگران روی آورید، آن وقت است که می‌توان گفت شما فردی پذیرا و آماده دوستی‌ها و روابط هستید… نیازی نیست که آدم تازه‌ای شوید، تنها باید هنگام برخورد با دیگران، رویکردها و قابلیت‌های خود را تغییر دهید. فراموش نکنید که الگوهای رفتاری ما در طی سالیان درازی شکل گرفته‌اند و تغییر دادن آنها نیازمند زمان است. «

جمله‌های بالا به‌دقت نمایانگر محتوای کتاب صوتی «روش‌های بازکردن سرِ صحبت و دوست‌یابی» است که می‌کوشد با زبان بسیار ساده، راهنمایی کاربردی برای دوست‌یابی باشد. در بخشی از کتاب صوتی «روش‌های بازکردن سرِ صحبت و دوست‌یابی» می‌شنویم:

«پس از برقرار کردن ارتباط با فردی که از او خوشتان می‌آید و کشف فعالیت‌هایی که از انجام آنها با یکدیگر لذت می‌برید، ارتباط خود را با آن فرد حفظ کنید تا دوستی میان شما ریشه بگیرید… وقتی کسی شما را به شرکت در فعالیتی دعوت می‌کند، هر طور شده، این دعوت را قبول کنید. این پاسخ مثبت، احساسات دوستانه آن فرد را نسبت به شما تقویت و او را تشویق می‌کند که شما را در تجربه‎ها و فعالیت‌های خود سهیم نماید. » گابور که از ۱۹۸۰ کار خود را به عنوان بهبوددهنده ارتباط میان افراد آغاز کرده، اکنون به عنوان یکی از مشهورترین اشخاص در حوزه آثار مبتنی بر مهارت‌های ارتباطی شناخته می‌شود، تا جایی که بنا به اعلام سایت شخصی‌اش، کتاب‌هایش به بیش از ۱۵ زبان ترجمه شده است.

وضعیت حق‌تکثیر و مالکیت حقوقی این کتاب مشخص نیست، بنابراین امکان دانلود آن وجود ندارد؛ اگر در این باره اطلاعاتی دارید با ما تماس بگیرید. در صورتی که شما مالک این اثر هستید می‌توانید اجازه انتشار رایگان نسخه الکترونیکی آن‌ را به ما بدهید.
اگر موفق به دانلود فایل نشدید مرورگر خود را تغییر دهید و یا لینک دانلود را در صفحه جدید مرورگر خود باز کنید ( گزینه Open in new tab )
تمام تلاش ما بر این است که فقط کتابهای رایگان و آثار فاقد حق نشر را بر روی سایت جهت استفاده عموم قرار دهیم. در صورتی که کتابی را مشاهده نمودید که دارای حق نشر میباشد، از طریق بخش تماس با ما به مدیران اطلاع دهید تا نسبت به حذف کتاب اقدام گردد.

برچسب ها : . ,

ارسال شده ها 2 دیدگاه برای مطلب “دانلود کتاب صوتی روش‌های بازکردن سرِ صحبت و دوست‌یابی”

  1. مینا گفت:

    کتاب صوتی

  2. علیرضا سیفی گفت:

    خوب