• دانلود کتابهای الکترونیک مختلف و متنوع با کمترین حجم ممکن
  • قرار گرفتن کتابها در سرور اختصاصی پارس بوک با لینک مستقیم
  • امکان ارسال لینک کتابهای جدید به ایمیل شخصی شما
  • رکورددار تعداد اعضا با بیش از 170 هزار عضو فعال
  • به روز رسانی مداوم سایت با کتابهای جدید ( هر روز یک کتاب جدید )

دانلود کتاب آشنایی با حملات مردی در میان

توضیحات :  حملهٔ مرد میانی (اغلب با مخفف MITM و همچنین با عنوان حمله ی bucket brigade یا گاهی اوقات با عنوان حمله ی ژانوس شناخته شده‌است ) در رمزنگاری و امنیت رایانه شکلی از استراق سمع فعال می‌باشد که در آن حمله کننده اتصالات مستقلی را با قربانیان برقرار می‌کند و پیام‌های مابین آن‌ها را بازپخش می‌کند، به گونه‌ای که آن‌ها را معتقد می‌کند که با یکدیگر به طور مستقیم در طول یک اتصال خصوصی، صحبت می‌کنند در حالی که تمام مکالمات توسط حمله کننده کنترل می‌شود. حمله کننده باید قادر به استراق سمع تمام پیام‌های رد و بدل شده مابین دو قربانی و گذاشتن پیغام جدید که در بسیاری از شرایط درست کار کند، باشد.(برای مثال، حمله گری با حوزهٔ دریافت یک پیام Wi-Fi wireless access point، می‌تواند خودش را به عنوان یک مرد میانی جا بزند). یک مهاجم مرد میانی در صورتی می‌تواند موفق شود که هر نقطهٔ انتهایی را با با رضایت دیگری جعل هویت کند. این یک حمله (یا نبودِ) احراز هویت دو جانبه‌است. اکثر پروتکل‌های رمز¬نگاری شامل بعضی از اشکال احراز هویت نقاط انتهایی به خصوص برای جلوگیری از حملات MITM می‌باشند. برای مثال، SSL می‌تواند یک یا هردو طرف را با استفاده از مجوز گواهی مورد اعتماد دو طرفه، احراز هویت کند.

نام کتاب : آشنایی با حملات مردی در میان
نویسنده : پویا دانشمند
تعداد صفحه : 36
حجم فایل : 1,470 کیلوبایت
لینک دانلود مستقیم کتاب
اگر موفق به دانلود فایل نشدید مرورگر خود را تغییر دهید و یا لینک دانلود را در صفحه جدید مرورگر خود باز کنید ( گزینه Open in new tab )
تمام تلاش ما بر این است که فقط کتابهای رایگان و آثار فاقد حق نشر را بر روی سایت جهت استفاده عموم قرار دهیم. در صورتی که کتابی را مشاهده نمودید که دارای حق نشر میباشد، از طریق بخش تماس با ما به مدیران اطلاع دهید تا نسبت به حذف کتاب اقدام گردد.

ارسال شده ها 2 دیدگاه برای مطلب “دانلود کتاب آشنایی با حملات مردی در میان”

  1. بهاره گفت:

    سلام.ممنون از این مطالب عالیتون. خدا خیرتون بده.

    براتون از خدا بهترین ها رو می خوام

    در پناه حق….یا علی

  2. سجادعبدالرسولی گفت:

    سلام
    خسته نباشید
    بخاطراینکه دراین دنیای مجازی کارعلمی وفرهنگی میکنیددرمقابل این همه سایتهای غیراخلاقی؛
    موفق ومویدباشیددرپناه خداوندبینهایت