• دانلود کتابهای الکترونیک مختلف و متنوع با کمترین حجم ممکن
  • قرار گرفتن کتابها در سرور اختصاصی پارس بوک با لینک مستقیم
  • امکان ارسال لینک کتابهای جدید به ایمیل شخصی شما
  • رکورددار تعداد اعضا با بیش از 170 هزار عضو فعال
  • به روز رسانی مداوم سایت با کتابهای جدید ( هر روز یک کتاب جدید )

دانلود کتاب آشپزی فست فود و غذاهای آماده

توضیحات : “فست فود” یا “غذای حاضری” غذایی است که از رستوران‌های فست فود تهیه می‌شود. انواع ساندویچ، همبرگر، چیزبرگر و دیگر انواع برگرها، ماهی و میگوی سوخاری، هات‌داگ، فیلهٔ استیک گوشت یا مرغ، سیب‌زمینی سرخ کرده، مرغ سوخاری، ناگت مرغ، تاکو (نوعی غذای مکزیکی)، انواع پیتزا و انواع سالاد در فهرست غذای رستوران‌های فست فود به چشم می‌خورد. در این رستوران‌ها، غذای از پیش آماده را در مدت کوتاهی بعد از سفارش، به مشتری تحویل می‌دهند.

کتاب آشپزی – غذاهای آماده و فوری از مجله ویستا به معرفی و آموزش دستور پخت غذاهای متنوعی اعم از انواع اسپاگتی، استیک معطر، اسنک دریایی، انواع املت، بادنجان سوخاری، انواع برگر، پای گوشت و سبزیجات، انواع پاستا، انواع پیتزا، انواع پیراشکی، تارت تره فرنگی و پیاز، چند نوع ماکارونی، انواع چیپس، چیزبرگر و … می‌پردازد.

نام کتاب : آشپزی فست فود و غذاهای آماده
نویسنده : مجله ویستا
تعداد صفحه : 352
حجم فایل : 7,780 کیلوبایت
لینک دانلود مستقیم کتاب
اگر موفق به دانلود فایل نشدید مرورگر خود را تغییر دهید و یا لینک دانلود را در صفحه جدید مرورگر خود باز کنید ( گزینه Open in new tab )
تمام تلاش ما بر این است که فقط کتابهای رایگان و آثار فاقد حق نشر را بر روی سایت جهت استفاده عموم قرار دهیم. در صورتی که کتابی را مشاهده نمودید که دارای حق نشر میباشد، از طریق بخش تماس با ما به مدیران اطلاع دهید تا نسبت به حذف کتاب اقدام گردد.