• دانلود کتابهای الکترونیک مختلف و متنوع با کمترین حجم ممکن
  • قرار گرفتن کتابها در سرور اختصاصی پارس بوک با لینک مستقیم
  • امکان ارسال لینک کتابهای جدید به ایمیل شخصی شما
  • رکورددار تعداد اعضا با بیش از 170 هزار عضو فعال
  • به روز رسانی مداوم سایت با کتابهای جدید ( هر روز یک کتاب جدید )

دانلود کتاب رمان مردی که قبر پدرش را فروخت

توضیحات : رمان «مردی که قبر پدرش را فروخت» نوشتۀ «محمد رضا نظری دارکولی»، نویسنده و منتقد ادبی صاحب سبک ایرانی، کتابی است که تمام فرهنگ زیبای ایرانیان اصیل را در خود دارد؛ کتابی است که آداب و رسوم، جشن ها، ارزش ها و تمامی زیبایی های فرهنگ مردم پارس را به نمایش می گذارد. کتابی که خواندن آن به هر ایرانی توصیه شده است. در این رمان مردمی می بینیم که مهربان و بخشنده هستند، آداب مهر ورزی و برادری دارند، شب نشینی و گردهم آیی رایج است، دست گیری از نیازمند فرهنگ است، سفره ها مشترک و دل ها به هم نزدیکند. در این رمان فرهنگ زیبای ایرانیان را می بینیم فرهنگی که در آن، زن موجودی مقدس است. چنان که برای برطرف شدن خشکسالی زن های مقدس مراسمی با نام « گاروا » برگزار می کنند. در این مراسم زنها با چوب به جان هم می افتند تا خداوند دلش بسوزد و راه باران را بگشاید. زن پیش قدم می شود چون خالی از شرارت است و قلب پاک دارد. به این عقیده خداوند به خاطر رضایت دل آنها خشکسالی را از میان برده و فراوانی می دهد. جشن های زیبا و پاک ایرانی در این کتاب نشان می دهند، ایرانی همیشه پر انرژی و شادکام بوده است. این رمان دوران خشکسالی، غم ها و شادی های مردم ایران را به تصویر کشیده است. کتاب به روش سیال ذهن نوشته شده و نمادین است. یکی از ویژگی های ارزندۀ این رمان توصیف بسیار قوی و شگفت انگیز صحنه ها و موقعیت ها است. افکار، خیالات و احساسات شخصیت ها چون آینۀ روشن به نماش در آمده اند. از دیگر ویژگی های ادبیات دارکولی و این رمان می توان به جذابیت متن آن اشاره کرد. ادبیات دارکولی چنان است که خوانندۀ رمان ، تحت اختیار راوی مطیع می گردد و سر سپرده به امواج سیال متن، تا پایان داستان مشتاقانه پیش می رود. رمان «مردی که قبر پدرش را فروخت» شناسنامۀ ایران است. شناسنامه ای که سراسر پاکی و زیبایی است اما در نهایت در موقعیت نازیبا قرار می گیرد.

نام کتاب : مردی که قبر پدرش را فروخت
نویسنده : محمدرضا نظری دارکولی
تعداد صفحه : 264
حجم فایل : 1,200 کیلوبایت
لینک دانلود مستقیم کتاب
اگر موفق به دانلود فایل نشدید مرورگر خود را تغییر دهید و یا لینک دانلود را در صفحه جدید مرورگر خود باز کنید ( گزینه Open in new tab )
تمام تلاش ما بر این است که فقط کتابهای رایگان و آثار فاقد حق نشر را بر روی سایت جهت استفاده عموم قرار دهیم. در صورتی که کتابی را مشاهده نمودید که دارای حق نشر میباشد، از طریق بخش تماس با ما به مدیران اطلاع دهید تا نسبت به حذف کتاب اقدام گردد.

ارسال شده ها 3 دیدگاه برای مطلب “دانلود کتاب رمان مردی که قبر پدرش را فروخت”

  1. ارمین گفت:

    کتاب خوبیه ممنون

  2. بابک شاوردی گفت:

    متاسفانه هیچکدوم از کتابهایی که خواستم دانلود نشد. توی مرحله دانلود، پس از کلیک بر روی لینک مستقیم دانلود، فایل کوچک کاذبی دانلود میشه که زمانش در حد دو ثانیه ست. یعنی هیچ چیزی دانلود نمیشه. مشکل از چیه؟