• دانلود کتابهای الکترونیک مختلف و متنوع با کمترین حجم ممکن
  • قرار گرفتن کتابها در سرور اختصاصی پارس بوک با لینک مستقیم
  • امکان ارسال لینک کتابهای جدید به ایمیل شخصی شما
  • رکورددار تعداد اعضا با بیش از 170 هزار عضو فعال
  • به روز رسانی مداوم سایت با کتابهای جدید ( هر روز یک کتاب جدید )

دانلود کتاب آشنایی مقدماتی با سخت افزار کامپیوتر

توضیحات : یکی از مهمترین توانایی هر کاربر کامپیوتر، آشنایی با سخت افزار و نرم افزار و نیز توانایی رفع اشکالات سخت افزاری و نرم افزاری کامپیوتر می باشد. یکی از مشکلات اصلی کاربران کامپیوتر، حتی دانشجویان مهندسی کامپیوتر عدم آشنایی کامل با سخت افزار و نحوه عملکرد یک سیستم کامپیوتری است. به همین خاطر اکثر کاربران کامپیوتر برای حل مشکلات کامپیوتری دچار سردرگمی میشوند و قادر به حل آن نیستند. کتابی که در حال حاضر مطالعه میکنید حاصل چندین سال تحصیل در زمینه مهندسی کامپیوتر و کار در حوزه کامپیوتر است. در جمع آوری و گردآوری مطالب سعی شده است که مطالب با زبان دقیق و جزئیات کامل بیان شود تا خواننده از خواندن مطالب لذت ببرد و بتواند بیشترین بهره را ببرد. در هر فصل بخش های مختلف با تصاویر مرتبط با آن آورده شده است تا خواننده به طور کامل با آنها آشنا شود و بتواند در محیط واقعی سخت افزار مربوطه را شناسائی کند.

نام کتاب : آشنایی مقدماتی با سخت افزار کامپیوتر
نویسنده : رضا بهرامی راد – سعید سالاری – مهدی میرزاجانی
تعداد صفحه : 184
حجم فایل : 2,460 کیلوبایت
لینک دانلود مستقیم کتاب
اگر موفق به دانلود فایل نشدید مرورگر خود را تغییر دهید و یا لینک دانلود را در صفحه جدید مرورگر خود باز کنید ( گزینه Open in new tab )
تمام تلاش ما بر این است که فقط کتابهای رایگان و آثار فاقد حق نشر را بر روی سایت جهت استفاده عموم قرار دهیم. در صورتی که کتابی را مشاهده نمودید که دارای حق نشر میباشد، از طریق بخش تماس با ما به مدیران اطلاع دهید تا نسبت به حذف کتاب اقدام گردد.

ارسال شده ها 3 دیدگاه برای مطلب “دانلود کتاب آشنایی مقدماتی با سخت افزار کامپیوتر”

  1. عباس باوری گفت:

    با سلام
    از مدیریت سایت پارس بوک و همه دسن اندرکاران عزیز که با تلاش و کوشش آثار ارزشمند فارسی را در اختیار ما اعضا قرار می دهند صمیمانه سپاسگرازم. این جانب در طی سالیان گذشته تا کنون به عنوان نویسنده و پژوهش گر،توانسته ام از آثاری ک از این سایت در اختیارم قرار گرفته در راستای اهداف پژوهشی خود بهره مند شوم . اثار که شاید حتی فرصت تجدید چاپ نداشته اند اما در پارسی بوک به آسانی دانلود نموده ام. با سپاس. باوری

  2. عباس پوریزدان پناه گفت:

    با تشکر از مدیریت سایت پارس بوک برای کتاب آشنائی با سخت افزار کامپیوتر .