• دانلود کتابهای الکترونیک مختلف و متنوع با کمترین حجم ممکن
  • قرار گرفتن کتابها در سرور اختصاصی پارس بوک با لینک مستقیم
  • امکان ارسال لینک کتابهای جدید به ایمیل شخصی شما
  • رکورددار تعداد اعضا با بیش از 170 هزار عضو فعال
  • به روز رسانی مداوم سایت با کتابهای جدید ( هر روز یک کتاب جدید )

دانلود دو هفته نامه نجومی ساروس – شماره ۸

توضیحات : هشتمین شماره از ساروس منتشر شد. در این شماره از ساروس؛ “درنگ”ی کرده‌ایم بر دو روی سکه، به نظاره “کیهان در حال مرگ” نشسته ایم، “وفاداری انسان به ترس از تاریکی” را بررسی کرده ایم، در “تسخیر فضا” به نظاره “دهه اتفاقات بزرگ” نشسته ایم، “منطقه آزاد” را به افتخار بانوان کیهان نورد گشوده ایم، “گفت و گو”یمان با پوریا ناظمی و پژمان نوروزی را اینبار با موضوع ترویج علم پى گرفته ایم، و “پرده دوم” را به روی “میهمان های کهنسال” گشوده ایم و مسائل پیرامون شهاب سنگ هایی که سقوط می کنند را بررسی کرده ایم. در ضمیمه این شماره از ساروس، هر آنچه درباره یک “شهاب سنگ” باید بدانیم را در اینفوگرافی گرد آورده ایم.

نام کتاب : دو هفته نامه نجومی ساروس - شماره 8
نویسنده : مجله ساروس
تعداد صفحه : 78
حجم فایل : 2,350 کیلوبایت
لینک دانلود مستقیم کتاب
اگر موفق به دانلود فایل نشدید مرورگر خود را تغییر دهید و یا لینک دانلود را در صفحه جدید مرورگر خود باز کنید ( گزینه Open in new tab )
تمام تلاش ما بر این است که فقط کتابهای رایگان و آثار فاقد حق نشر را بر روی سایت جهت استفاده عموم قرار دهیم. در صورتی که کتابی را مشاهده نمودید که دارای حق نشر میباشد، از طریق بخش تماس با ما به مدیران اطلاع دهید تا نسبت به حذف کتاب اقدام گردد.

ارسال شده ها 5 دیدگاه برای مطلب “دانلود دو هفته نامه نجومی ساروس – شماره ۸”

  1. سعید گفت:

    تشکر عالی بود …

  2. مجتبی مرادی گفت:

    نهادینه کردن فرهنگ مطالعه در بطن جامعه، ضرورتی بزرگ و کاری بس ثواب است. از دست اندرکاران این سایت(به قولی پایگاه اینترنتی ) بابت راه اندازی و فعال نمودن اینچنین پنجره ای به روشنی، تشکر و قدردانی می شود. مهرتان پاینده.

  3. hassan گفت:

    سلام- از شما بابت ترویج کتاب و کتابخوانی در محیط مجازی نهایت قدردانی رو دارم.

  4. حمیدی گفت:

    سلام. ازلطف و زحمات شما متشکرم ازتمام کتابهای شما که برای استفاده عموم می گذارید خوشم می یاد ودستتان درد نکند.ارادتمندشما

  5. حبیب اله ابراهیمی گفت:

    جالب بود