• دانلود کتابهای الکترونیک مختلف و متنوع با کمترین حجم ممکن
  • قرار گرفتن کتابها در سرور اختصاصی پارس بوک با لینک مستقیم
  • امکان ارسال لینک کتابهای جدید به ایمیل شخصی شما
  • رکورددار تعداد اعضا با بیش از 170 هزار عضو فعال
  • به روز رسانی مداوم سایت با کتابهای جدید ( هر روز یک کتاب جدید )

دانلود کتاب آموزش بافندگی

توضیحات :  نساجی عبارتست از ریسندگی یا بافندگی، هنر بافتی است که در آن برای تولید پارچه، دو مجموعهٔ مجزا از نخ‌ها و رشته‌ها که تار و پود نامیده می‌شوند، در هم بافته شوند. رشته‌های تار در قطعهٔ پارچه به صورت طولی، و رشته‌های پود در عرض از این سو به آن سو می‌روند. دانش نساجی در مورد الیاف و نخ‌های کاربردی در صنایع نساجی، پارچه‌های بافته‌شده، منسوجات بی‌بافت، پوشاک، کاربردهای نساجی در سایر صنایع، روش‌های تولیدی و کنترل کیفی مرتبط، به تحقیق می‌پردازد. در این کتاب سعی شده است تعاریف اساسی، مفاهیم اصلی و مراحل مختلف تولید پارچه به صورت مختصر و روشن بیان شود. در بیشتر موارد سعی شده است با استفاده از تصاویر و نمودار های مفید به آموزش عمیق تر مطالب کتاب کمک شود به نحوی که خوانندگان بتواند مانند یک خودآموز از آن استفاده کنند.

نام کتاب : آموزش بافندگی
نویسنده : هوشنگ نصرتی
تعداد صفحه : 259
حجم فایل : 3,460 کیلوبایت
لینک دانلود مستقیم کتاب
اگر موفق به دانلود فایل نشدید مرورگر خود را تغییر دهید و یا لینک دانلود را در صفحه جدید مرورگر خود باز کنید ( گزینه Open in new tab )
تمام تلاش ما بر این است که فقط کتابهای رایگان و آثار فاقد حق نشر را بر روی سایت جهت استفاده عموم قرار دهیم. در صورتی که کتابی را مشاهده نمودید که دارای حق نشر میباشد، از طریق بخش تماس با ما به مدیران اطلاع دهید تا نسبت به حذف کتاب اقدام گردد.

ارسال شده ها 3 دیدگاه برای مطلب “دانلود کتاب آموزش بافندگی”

  1. طیبه گفت:

    سلام لطفا کتاب اموزش خیاطی خانم سیما عمرانی را بگذارید

  2. تکتم حسینی گفت:

    سلام .ممنون اززحماتتون.اگه میشه کتابهای آموزشی کاربردی بزارین مثل کتابهای آموزش نقاشی .بافتنی با میل وقلاب .خیاطی و…..ممنون وموفق باشید

  3. elhamsaeedi گفت:

    من بافتن را خیلی خوب میدانم آنهم با کاموا. استفاده ازهمه کامواهای موجود .و مانند تار و پود در یک پارچه محکم که هیچ خطری پاره شدن پارچه یا بافته را ممکن نباشد.