• دانلود کتابهای الکترونیک مختلف و متنوع با کمترین حجم ممکن
  • قرار گرفتن کتابها در سرور اختصاصی پارس بوک با لینک مستقیم
  • امکان ارسال لینک کتابهای جدید به ایمیل شخصی شما
  • رکورددار تعداد اعضا با بیش از 170 هزار عضو فعال
  • به روز رسانی مداوم سایت با کتابهای جدید ( هر روز یک کتاب جدید )

دانلود کتاب آموزش تولید و عرضه قارچ

توضیحات : درس تولید و پرورش قارچ خوراکی صدفی و دکمه ای یکی از دروس زیرمجموعه رشته باغبانی ( امور باغی ) می باشد که به در سال دهم ارائه می گردد. با توجه به نحوه چیدمان دروس رشته باغبانی در دوره سه ساله شاخه فنی و حرفه ای، محتوای این درس بگونه ای تدوین گردیده که هنرجو بتواند علاوه بر فراگیری چندین شایستگی فنی و غیرفنی با بخشهای مختلف تهیه مواد بستر قارچ و آماده سازی بستر، مایه کوبی و میسیلیوم رانی، کنترل عوامل محیطی قارچ، عملیات نگهداری ضمن رشد قارچ، برداشت، درجه بندی و بسته بندی قارچ خوراکی آشنا گردیده و بتواند با دید وسیع تری رشته باغبانی را برای تولید و پرورش آن اقدام نماید. درس تولید و پرورش قارچ خوراکی صدفی و دکمه ای در عین مستقل بودن به عنوان درس مبنایی برای سایر دروس در رشته باغبانی محسوب شده که می تواند ارتباط موضوعی دروس رشته باغبانی را به خوبی حفظ نماید.

نام کتاب : آموزش تولید و عرضه قارچ
نویسنده : سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی
تعداد صفحه : 195
حجم فایل : 6,110 کیلوبایت
لینک دانلود مستقیم کتاب
اگر موفق به دانلود فایل نشدید مرورگر خود را تغییر دهید و یا لینک دانلود را در صفحه جدید مرورگر خود باز کنید ( گزینه Open in new tab )
تمام تلاش ما بر این است که فقط کتابهای رایگان و آثار فاقد حق نشر را بر روی سایت جهت استفاده عموم قرار دهیم. در صورتی که کتابی را مشاهده نمودید که دارای حق نشر میباشد، از طریق بخش تماس با ما به مدیران اطلاع دهید تا نسبت به حذف کتاب اقدام گردد.

ارسال شده ها 3 دیدگاه برای مطلب “دانلود کتاب آموزش تولید و عرضه قارچ”

  1. مانی گفت:

    متشکرم از سالها لطف شما که همچون دوستی خردمند در کنار من بودید.

  2. علی رضا گفت:

    ازشما به خاطر راه اندازی این سایت سپاسگزارم ،در مورد کتاب هایی که دانلود کرده ام ومورد استفاده قرارگرفته بسیار ممنون هستم امید وارم موفق وموید باشید

  3. خواجه یار گفت:

    نفس فعالیت و عمل شما ستودنی و شایسته تقدیر و تشکر برای تمام کتب است