• دانلود کتابهای الکترونیک مختلف و متنوع با کمترین حجم ممکن
  • قرار گرفتن کتابها در سرور اختصاصی پارس بوک با لینک مستقیم
  • امکان ارسال لینک کتابهای جدید به ایمیل شخصی شما
  • رکورددار تعداد اعضا با بیش از 170 هزار عضو فعال
  • به روز رسانی مداوم سایت با کتابهای جدید ( هر روز یک کتاب جدید )

دانلود کتاب آموزش کاربردی فتوشاپ

توضیحات : مطالب کتاب آموزش فتوشاپ بر اساس استانداردهای آموزشی مقالات و تحقیقات نکات و مطالب خواندنی بسیاری وجود دارد که موجب تقویت آموزشی و تشویق مخاطبین می‌شود و طراحی نمایش‌ها با استفاده از این نرم‌افزار بسیار آسان بوده و مخاطبین می‌توانند صفحات زیبا با جلوه‌های ویژه ایجاد کنند. نرم‌افزار Adobe Photoshop متعلق به شرکت Microsoft و یکی از قوی‌ترین نرم‌افزارهای طراحی و فایل‌های نمایشی برای ارائه مطالب تصویری و انیمیشن و… است.

نرم‌افزار فتوشاپ از جمله نرم‌افزارهایی است که به کمک این نرم‌افزار می‌توانیم تصاویر یا عکس خود را ویرایش کنیم حتی می‌توانیم با این نرم‌افزار به وجود بیاوریم این نرم‌افزار توسط شرکت  adobeساخته‌شده با این نرم‌افزار می‌توانیم نرم‌افزارهایی که مثل این نرم‌افزار کار می‌کنند و می‌توان بروی فیلم‌ها ویرایش داشته باشند اما از فتوشاپ مخصوص تصاویر استفاده می‌شود.

نرم‌افزار فتوشاپ یکی از نرم‌افزارهای گرافیکی است که  bitmapاساس آن است. این نرم‌افزار برای ویرایش تصاویر. طراحی و مواردی همچون گرافیکی و چاپی یا غیره کاربرد دارد که کاربران از آن استفاده می‌کنند. این نرم‌افزار با چاپگرها و دستگاه‌های خروجی فیلم به‌صورت استاندارد است

اگر موفق به دانلود فایل نشدید مرورگر خود را تغییر دهید و یا لینک دانلود را در صفحه جدید مرورگر خود باز کنید ( گزینه Open in new tab )
تمام تلاش ما بر این است که فقط کتابهای رایگان و آثار فاقد حق نشر را بر روی سایت جهت استفاده عموم قرار دهیم. در صورتی که کتابی را مشاهده نمودید که دارای حق نشر میباشد، از طریق بخش تماس با ما به مدیران اطلاع دهید تا نسبت به حذف کتاب اقدام گردد.