• دانلود کتابهای الکترونیک مختلف و متنوع با کمترین حجم ممکن
  • قرار گرفتن کتابها در سرور اختصاصی پارس بوک با لینک مستقیم
  • امکان ارسال لینک کتابهای جدید به ایمیل شخصی شما
  • رکورددار تعداد اعضا با بیش از 170 هزار عضو فعال
  • به روز رسانی مداوم سایت با کتابهای جدید ( هر روز یک کتاب جدید )

دانلود کتاب اسرار ماندگاری عشق و برقراری ارتباط بین مریخی ها و ونوسی ها‎

توضیحات : کتاب «اسرار مانگاری عشق» که یکی از آثار برگزیده‌ ی نویسنده و روانشناس مشهور، دکتر جان گری است، پیام آور عشق است و رازهای ماندگاری و بقای آن را به ما می آموزد. دکتر جان گری در این کتاب روشهای ارتباط برقرار کردن و چگونگی حفظ ارتباط بین همسران را توصیف می‌کند. کتاب، مهارت های ساده و باارزشی ارائه می‌ کند که همسران به کمک آن می‌ توانند درک خویش را نسبت به همسرشان و نیازهای او افزایش دهند. هم ‌چنین نشان می‌دهد چگونه یک ارتباط هدفمند باعث جاودانگی عشق، احساس و درک می شود. در واقع جان گری با بیان نکات ریز و کلیدی در روابط بین زوجین، به ایشان در درک فردی خویش کمک می‌کند و حتی افرادی که چنین رابطه‌ای را تجربه نکرده‌اند با مطالعه کتاب می‌توانند به نکات اخلاقی بسیاری در خویش پی ببرند.

وضعیت حق‌تکثیر و مالکیت حقوقی این کتاب مشخص نیست، بنابراین امکان دانلود آن وجود ندارد؛ اگر در این باره اطلاعاتی دارید با ما تماس بگیرید. در صورتی که شما مالک این اثر هستید می‌توانید اجازه انتشار رایگان نسخه الکترونیکی آن‌ را به ما بدهید.
اگر موفق به دانلود فایل نشدید مرورگر خود را تغییر دهید و یا لینک دانلود را در صفحه جدید مرورگر خود باز کنید ( گزینه Open in new tab )
تمام تلاش ما بر این است که فقط کتابهای رایگان و آثار فاقد حق نشر را بر روی سایت جهت استفاده عموم قرار دهیم. در صورتی که کتابی را مشاهده نمودید که دارای حق نشر میباشد، از طریق بخش تماس با ما به مدیران اطلاع دهید تا نسبت به حذف کتاب اقدام گردد.