• دانلود کتابهای الکترونیک مختلف و متنوع با کمترین حجم ممکن
  • قرار گرفتن کتابها در سرور اختصاصی پارس بوک با لینک مستقیم
  • امکان ارسال لینک کتابهای جدید به ایمیل شخصی شما
  • رکورددار تعداد اعضا با بیش از 170 هزار عضو فعال
  • به روز رسانی مداوم سایت با کتابهای جدید ( هر روز یک کتاب جدید )

دانلود کتاب اقتصاد سیاسی به زبان ساده

توضیحات : برای این که مفهوم اقتصاد سیاسی را به زبان ساده بیاموزیم، باید قبلا” در مورد اصطلاحات یا مقولاتی مانند انسان اجتماعی، تولید، نیروی کار، موضوع کار، وسایل کار، نیروهای مولده، وسایل تولید، مبادله، توزیع، مصرف، روابط تولید یا مناسبات تولید، رابطه میان نیروی‌های مولده و روابط تولید (ماسبات تولید)، باید اطلاعاتی به دست آوریم تا آن‌گاه بتوانیم، تعریف جامع و ساده‌ای را برای اقتصاد سیاسی بیان نماییم. چاپ اول این کتاب در سال ۱۳۵۸ می باشد. محمدرضا قربانی متولد ۱۳۳۷ و از دیگر آثار او می توان نقد و تفسیر آثار هدایت ، نقد و تفسیر اثار محمود دولت آبادی،مجموعه داستان مردی که اسب بود،جاده نحس، ماشین لعنتی ، فلسفه برای نوجوانان و … را نام برد.

نام کتاب : اقتصاد سیاسی به زبان ساده
نویسنده : محمدرضا قربانی
تعداد صفحه : 236
حجم فایل : 4,640 کیلوبایت
لینک دانلود مستقیم کتاب
اگر موفق به دانلود فایل نشدید مرورگر خود را تغییر دهید و یا لینک دانلود را در صفحه جدید مرورگر خود باز کنید ( گزینه Open in new tab )
تمام تلاش ما بر این است که فقط کتابهای رایگان و آثار فاقد حق نشر را بر روی سایت جهت استفاده عموم قرار دهیم. در صورتی که کتابی را مشاهده نمودید که دارای حق نشر میباشد، از طریق بخش تماس با ما به مدیران اطلاع دهید تا نسبت به حذف کتاب اقدام گردد.

ارسال شده ها 2 دیدگاه برای مطلب “دانلود کتاب اقتصاد سیاسی به زبان ساده”

  1. بابک گفت:

    ;کتابی کامل در مورد icdl درجه ۱ اگه بشه ایمیل کنید

  2. esfandiar گفت:

    سلام چه طور میشه دانلود کرد ؟