• دانلود کتابهای الکترونیک مختلف و متنوع با کمترین حجم ممکن
  • قرار گرفتن کتابها در سرور اختصاصی پارس بوک با لینک مستقیم
  • امکان ارسال لینک کتابهای جدید به ایمیل شخصی شما
  • رکورددار تعداد اعضا با بیش از 170 هزار عضو فعال
  • به روز رسانی مداوم سایت با کتابهای جدید ( هر روز یک کتاب جدید )

دانلود کتاب انقلاب غذایی

توضیحات : در کتابی که احتمالا پدیده صنعت نشر در این دهه خواهد بود، جان رابینز، اطلاعات و انگیزه لازم را برای بازیابی سلامت بدن و کره زمین ارائه میکند. این کتاب که مملو از دینامیتهای سیاسی است، زندگی ما را تغییر خواهد داد. مولف این کتاب را بسیار بیپروا، بیمحابا و با استناد به تحقیقات مفصل نگاشته است، پس خواندن آن یک الزام به شمار میآید جان رابینز با قلم جسور و مجاب کننده خود، بادکنک افسانههایی را که هر ساله میلیونها آمریکایی را روانه قبر میکند ترکانده است. انقلاب غذایی به شما میاموزد که چگونه زندگی خود را نجات دهید و عمر طولانی داشته باشید. این کتاب همچنین به شما نشان میدهد که چقدر ساده میتوانید ستم به کره زمین را کاهش بدهید و در عوض، از زندگی و سلامتی خود لذت ببرید. این، یکی از معدود کتابهایی است که خواننده را متحول میکند. آن را بخرید. بخوانید و به هر کسی که میشناسید، خواندش را توصیه کنید

نام کتاب : انقلاب غذایی
نویسنده : جان رابینز
تعداد صفحه : 341
حجم فایل : 3,760 کیلوبایت
لینک دانلود مستقیم کتاب
اگر موفق به دانلود فایل نشدید مرورگر خود را تغییر دهید و یا لینک دانلود را در صفحه جدید مرورگر خود باز کنید ( گزینه Open in new tab )
تمام تلاش ما بر این است که فقط کتابهای رایگان و آثار فاقد حق نشر را بر روی سایت جهت استفاده عموم قرار دهیم. در صورتی که کتابی را مشاهده نمودید که دارای حق نشر میباشد، از طریق بخش تماس با ما به مدیران اطلاع دهید تا نسبت به حذف کتاب اقدام گردد.

ارسال نظر دیدگاه برای مطلب “دانلود کتاب انقلاب غذایی”

  1. سعیدحبیبی فر گفت:

    باسلام وعرض خداقوت.ممنون از سایت خوبتون.