• دانلود کتابهای الکترونیک مختلف و متنوع با کمترین حجم ممکن
  • قرار گرفتن کتابها در سرور اختصاصی پارس بوک با لینک مستقیم
  • امکان ارسال لینک کتابهای جدید به ایمیل شخصی شما
  • رکورددار تعداد اعضا با بیش از 170 هزار عضو فعال
  • به روز رسانی مداوم سایت با کتابهای جدید ( هر روز یک کتاب جدید )

دانلود کتاب به راحتی بدنی زیبا و عضلانی بسازید‎

توضیحات : آیا دوست دارید یک برنامه تمرینی حجم ساز پیشرفته را در اختیار داشته باشید؟ آیا دوست دارید با مکمل هایی که به سرعت حجم عضلات شما را افزایش می دهند آشنا شوید؟ آیا دوست دارید با برنامه های غذایی جهت افزایش حجم عضلات آشنا شوید؟ مطالب موجود در این کتاب عبارتند از : دوره کامل تمرینات حجم سازی برای ساخت عضلات حجیم و زیبا – صبحانه پیشنهادی (جهت ساخت عضلات با کیفیت) برای افراد بدنساز – یک رژیم غذایی جهت افزایش وزن – برنامه تمرینی مخصوص جهت اضافه کردن قطر بازو در ۳ هفته – برنامه تمرینی برای افراد چاق با وزن بالا برای کاهش چربی های اضافی و زیبا شدن عضلات – یک برنامه قدرتی برای عضله سینه – روش درست مصرف مکمل های غذایی و نحوه ترکیب آنها جهت افزایش حجم عضلات و کاهش چربی های اضافی

نام کتاب : به راحتی بدنی زیبا و عضلانی بسازید‎
نویسنده : بدنسازی آنلاین
تعداد صفحه : 30
حجم فایل : 1,320 کیلوبایت
لینک دانلود مستقیم کتاب
اگر موفق به دانلود فایل نشدید مرورگر خود را تغییر دهید و یا لینک دانلود را در صفحه جدید مرورگر خود باز کنید ( گزینه Open in new tab )
تمام تلاش ما بر این است که فقط کتابهای رایگان و آثار فاقد حق نشر را بر روی سایت جهت استفاده عموم قرار دهیم. در صورتی که کتابی را مشاهده نمودید که دارای حق نشر میباشد، از طریق بخش تماس با ما به مدیران اطلاع دهید تا نسبت به حذف کتاب اقدام گردد.

ارسال شده ها 8 دیدگاه برای مطلب “دانلود کتاب به راحتی بدنی زیبا و عضلانی بسازید‎”

  1. حبیب گفت:

    سلام ممنون سایت تون عالیه

  2. sarmadi گفت:

    با عرض سلام ، و تشکر از شما واقعا سایت خوب و مفیدیه . همه جا در رسانه ها و…صحبت از کتاب خوانی میکنند و میگویند میزان کتابخوانی در ایران خیلی کم هست ولی شرایط انرا فراهم نمیاورند.کما اینکه اخیرا دوستم به چند کتابخانه مراجعه کرده بود تا کتاب کتابخانه یا کتاب از بیرون اورده شده را بخواند گفتند همینطوری نمیشود باید عضو شوی خواست عضو بشه گفتند حتما باید دانشجو باشی . هم مبلغی را هم پرداخت کنی تا بتوانی بیاییید اینجا بشینی و کتاب بخوانی ! یعنی خود سیستم سنگ جلوی پا علاقمندان و نسل جوان ..میندازنند تا کتابخانه خلوت باشد و….
    بهمین جهت از شما و سایتتان که دراین راستا گام بزرگی برداشتین بسهم خود از شما تشکر میکنم اجرتان با خدا که هم در این دنیا مسیر زندگیتون هموار باشد هم در اخرت .

  3. محمد گفت:

    واقعا سایت خوبیه من از سازندگان این سایت خیلی متشکرم

  4. تکین گفت:

    تشکر از سایت محبوب تان که این همه کتاب ها را به دسترس برای فارسی زبانان جهان میگزارید. اجر تان با آقا امام زمان

  5. ابوالفضل گفت:

    سایت پر باری دارین و به همه موضوعات میپردازین
    ممنون

  6. حمید گفت:

    کتاب های خوبی را می گذارید واقعاً جالبه مخصوصاً کتاب های اسکن شده قدیمی که می گذارید خواندنی و بی آلایش هست من خیلی دوست دارم . باز هم کتاب های دهه های سی و چهل و پنجاه را بیشتر بگذراید . این کتاب هم جالبه ، عاشق بدن سازی و کتاب خوندن هستم . بسیار سپاس گزارم .

  7. حمید گفت:

    سلام و خسته نباشید .
    ایا در مجموع 5000کتب مختلف کتاب حفاری های مارلیک موجود هست؟ لطفا جواب را برایم ایمیل نمایید.
    ممنون از لطف شما.

  8. فردین گفت:

    واقعاً عالیست، از سایت خوب و بی نطیر تان ممنون