• دانلود کتابهای الکترونیک مختلف و متنوع با کمترین حجم ممکن
  • قرار گرفتن کتابها در سرور اختصاصی پارس بوک با لینک مستقیم
  • امکان ارسال لینک کتابهای جدید به ایمیل شخصی شما
  • رکورددار تعداد اعضا با بیش از 170 هزار عضو فعال
  • به روز رسانی مداوم سایت با کتابهای جدید ( هر روز یک کتاب جدید )

دانلود کتاب تاریخ ایران از دوران باستان تا پایان سده هجدهم میلادی

توضیحات :  هنگامی که سخن از تاریخ ایران می‌رود، باید به این نکته توجه داشت که آیا منظور تاریخ اقوام و مردمانی است که از آغاز تاریخ تا کنون در مرزهای سیاسی ایران امروزی زیسته‌اند یا تاریخ اقوام و مردمانی است که خود را به نحوی از انحاء ایرانی می‌خوانده‌اند و در جغرافیایی که دربرگیرندهٔ ایران امروز و سرزمین‌هایی که از دیدگاه تاریخی بخشی از ایران بزرگ (ایرانشهر) بوده‌است زیسته‌اند. گاه تاریخ ایران را از ورود آریایی‌ ها که نام ایران نیز از ایشان گرفته شده‌است، به فلات ایران آغاز می‌کنند. ولی این به این معنی نیست که فلات ایران تا پیش از ورود آریایی ها خالی از سکنه یا تمدن بوده‌است. پیش از ورود آریاییان به فلات ایران تمدنهای بسیار کهنی در این محل شکفته و پژمرده شده بودند و تعدادی نیز هنوز شکوفا بودند. بزرگ‌ترین تمدن تاریخ ایران دولت عیلام بوده است که سرزمین آنها در جنوب غربى ایران و کمابیش مطابق با خوزستان بوده است. پایتخت عیلام شهر شوش بوده که آثار مربوط به آنها در این شهر پیدا شده است. ظاهراً بخش‌هاى مختلف در عیلام حکومت‌هاى جداگانه و هر یک پادشاهان مربوط به خود را داشته‌اند.

نام کتاب : تاریخ ایران از دوران باستان تا پایان سده هجدهم میلادی
نویسنده : پیگولوسکایا
تعداد صفحه : 732
حجم فایل : 10,300 کیلوبایت
لینک دانلود مستقیم کتاب
اگر موفق به دانلود فایل نشدید مرورگر خود را تغییر دهید و یا لینک دانلود را در صفحه جدید مرورگر خود باز کنید ( گزینه Open in new tab )
تمام تلاش ما بر این است که فقط کتابهای رایگان و آثار فاقد حق نشر را بر روی سایت جهت استفاده عموم قرار دهیم. در صورتی که کتابی را مشاهده نمودید که دارای حق نشر میباشد، از طریق بخش تماس با ما به مدیران اطلاع دهید تا نسبت به حذف کتاب اقدام گردد.

ارسال شده ها 4 دیدگاه برای مطلب “دانلود کتاب تاریخ ایران از دوران باستان تا پایان سده هجدهم میلادی”

  1. امید گفت:

    با سلام خدمت شما دوستان عزیز که این مطالب را برای ارتقا سطح علمی و فرهنگی ایران زبانان قرار داده اید ممنون

  2. اسحق علی حسینی گفت:

    عرض و سلام و ادب خدمت شما محترمین دارم.

  3. اصفهانی گفت:

    دوستان عزیز باسلام وعرض ارادت بجای سپاسگزاری از زحمات شما نمیدانم چه باید گفت وچه کرد فقط بدانید که در این اوضاع واحوالی که خرید کتاب وخواندن آن برای امثال من دیگر مقدور نیست کار شما کارستان است.صد البته باحفظ حق وحقوق نویسنده در چارچوب قانون.و ای کاش نویسندگان ومترجمین محترم وبزرگوار لطف بیشتری به ما بکنند .با عنایت به اینکه میدانیم که انها هم باید گذران زندگی کنند.دل درد ،ببخشید درد دل زیاد است فقط سپاس،سپاس،سپاس.با احترام مجدد ،اصفهانی

    • حمید رضا گفت:

      شما بیست هزار تومان در ماه پول کتاب بدهی خیلی زیاد است و واقعاً ناتوان هستی از این؟! – واقعاً حالا که قانون اجرا نمی شه خودمون از نظر اخلاقی بفهمیم کار غیر اخلاقی داریم انجام میدیم