• دانلود کتابهای الکترونیک مختلف و متنوع با کمترین حجم ممکن
  • قرار گرفتن کتابها در سرور اختصاصی پارس بوک با لینک مستقیم
  • امکان ارسال لینک کتابهای جدید به ایمیل شخصی شما
  • رکورددار تعداد اعضا با بیش از 170 هزار عضو فعال
  • به روز رسانی مداوم سایت با کتابهای جدید ( هر روز یک کتاب جدید )

دانلود کتاب تجربیات نزدیک به مرگ NDE

توضیحات :  در این کتاب پای سخنان کسانی می نشینیم که بنا به دلائلی از دروازه ی رمزآلود مرگ گذر کرده اند. و دوباره به زندگی دنیایی خود بازگشته اند و با خویش کوله باری از دیدنی ها و شنیدنی های سرشار از رمز و راز آورده اند. و هر کدام از این زنان و مردان و کودکان پس از این تجربه در زندگی خود و دیگران منشا تغییرات مثبت و شگفت انگیزی شده اند. و از جهانی با ما سخن می گویند سرشار از عشق و نور و زیبایی … شما را دعوت می کنم به این ضیافت خاص و بسیار جالب که ما خود نیز دیر یا زود سفر شگفت انگیزی به جهان پس از مرگ خواهیم داشت.  خواندن این کتاب می تواند برایتان بسیار جالب و مثبت و سرگرم کننده باشد و دید شما را نسبت به زندگی و سفر مرگ زیباتر از پیش نماید. ما همه مسافرانی هستیم راهی سفر عشق …..

وضعیت حق‌تکثیر و مالکیت حقوقی این کتاب مشخص نیست، بنابراین امکان دانلود آن وجود ندارد؛ اگر در این باره اطلاعاتی دارید با ما تماس بگیرید. در صورتی که شما مالک این اثر هستید می‌توانید اجازه انتشار رایگان نسخه الکترونیکی آن‌ را به ما بدهید.
اگر موفق به دانلود فایل نشدید مرورگر خود را تغییر دهید و یا لینک دانلود را در صفحه جدید مرورگر خود باز کنید ( گزینه Open in new tab )
تمام تلاش ما بر این است که فقط کتابهای رایگان و آثار فاقد حق نشر را بر روی سایت جهت استفاده عموم قرار دهیم. در صورتی که کتابی را مشاهده نمودید که دارای حق نشر میباشد، از طریق بخش تماس با ما به مدیران اطلاع دهید تا نسبت به حذف کتاب اقدام گردد.

ارسال شده ها 7 دیدگاه برای مطلب “دانلود کتاب تجربیات نزدیک به مرگ NDE”

  1. زهرا گفت:

    چطوری میتونم کتاب دانلود کنم

  2. زهرا گفت:

    سلام و وقت بخیر برای بار دوم عرض میکنم خدمتتون که این کتاب حتی یک کلمه اون توسط خانم خوش نظر نوشته نشده ،ایشون فقط زحمت کپی روکشیدند نویسنده اصلی میخواد کتابش رو چاپ کنه پس لطفا حذف کنید کتاب رو ، از لحاظ شرعی و قانونی دچار مشکل هست ، لطفا هر چه سریعتر پیگیری بفرمایید ،متشکر

  3. هستیا گفت:

    آدمو به فکر وا میداره 😂

  4. مرتضی گفت:

    سلام…ممنون از زحمات شما

  5. بهمن گفت:

    کتابهای تجربیات نزدیک مرگ را خیلی می خوانم.
    مترجم محترم داستانهای خوبی را جمع آوری کرده که ممنونم.
    اما یک چیزی که این اهل مطالعه را خیلی آزار داد این بود که از ضمیر فاعلی “من” در نهایت فراوانی استفاده کرده که آدم را دیوانه می کند.ببینید چقدر “من در این تالیف می یابید.فکر کنم ده هزار من!!
    متشکرم از سایت پارس بوک که چند سال است کتابهایش را دانلود و مطالعه می کنم.سپاس.

  6. سارا گفت:

    کتاب بسیار جالبی است. ممنون

  7. منوچهر معزز گفت:

    عالی است
    موفق باشید