• دانلود کتابهای الکترونیک مختلف و متنوع با کمترین حجم ممکن
  • قرار گرفتن کتابها در سرور اختصاصی پارس بوک با لینک مستقیم
  • امکان ارسال لینک کتابهای جدید به ایمیل شخصی شما
  • رکورددار تعداد اعضا با بیش از 170 هزار عضو فعال
  • به روز رسانی مداوم سایت با کتابهای جدید ( هر روز یک کتاب جدید )

دانلود کتاب رمان برنده تنهاست

توضیحات : این رمان که بیشتر فضایی جنایی دارد، مراقبه‌ای ژرف و دقیق بر مفاهیمی چون قدرت شخصی و رؤیاهای معصومانه‌ای در دنیای سینما و مد و شهرت است. ایگور، کارآفرین موفق روس، تصمیم می‌گیرد عشق ازدست‌رفته‌اش را بازبیابد: همسر سابقش، اِوا. ایگور که تصور می‌کند زندگی‌اش با اوا از پشتوانه‌ای آسمانی و مقدس برخوردار است زمانی به همسر سابقش گفته بود برای آنکه او را بازگرداند جهان‌های زیادی را نابود خواهد کرد. نزاع میان نیروی پلید این شخص و جامعه سر می‌گیرد و همان‌طور که داستان رمان پیش می‌رود مفهوم اخلاق واکاوی می‌شود. در پشت صحنهٔ این اَعمال بیمارگونه تهیه‌کننده‌های سینما و هنرپیشه‌های مشهور و افراد شهیر ِ روبه‌زوال و مدل‌ها و طراحان برجستهٔ دنیای مد حضور دارند که چهرهٔ مخدوش «اَبَرطبقه» را به تصویر می‌کشند؛ طبقهٔ برگزیده‌ترین برگزیده‌ها، یعنی همان کسانی که روش زندگی مردم را در جهان تعیین می‌کنند. پائولو کوئلیو با تشریح زندگی این شخصیت‌ها – که غالباً الهام‌گرفته از شخصیت‌های واقعی هستند – رمانی خلق کرده که هم گواهی بر زوال ارزش‌های معنوی در جهان امروز است و هم خواننده را با تعلیق‌ها و هیجان‌های بسیار چنان مسحور می‌کند که نمی‌تواند از ورق‌زدن صفحات خودداری کند.

نام کتاب : برنده تنهاست
نویسنده : پائولو کوئلیو
تعداد صفحه : 462
حجم فایل : 1,550 کیلوبایت
لینک دانلود مستقیم کتاب
اگر موفق به دانلود فایل نشدید مرورگر خود را تغییر دهید و یا لینک دانلود را در صفحه جدید مرورگر خود باز کنید ( گزینه Open in new tab )
تمام تلاش ما بر این است که فقط کتابهای رایگان و آثار فاقد حق نشر را بر روی سایت جهت استفاده عموم قرار دهیم. در صورتی که کتابی را مشاهده نمودید که دارای حق نشر میباشد، از طریق بخش تماس با ما به مدیران اطلاع دهید تا نسبت به حذف کتاب اقدام گردد.

ارسال شده ها 5 دیدگاه برای مطلب “دانلود کتاب رمان برنده تنهاست”

  1. فاطی گفت:

    کتابهای پائولو حرف ندارن خصوصا کیمیاگر لطفا کتاب زهیر ودوشیزه پریم وشیطان ازهمین نویسنده درسایتتون قراربدین ممنونم

  2. ثريا گفت:

    خیلی مشتاقم کتابارو هرچه زودتر بخونم

  3. حمید گفت:

    سلام امید وارم احوالتان خوب باشد کتاب ماتنها نیستیم را به ایمیلم فرستادین اما خواستم دانلود کنم توی لیست سایت نبود ! جریان چیه؟

  4. میثم گفت:

    این کتابو خوندم … فوق العاده است. پائولو این دفعه دنیای مد و سینما را به نقد کشیده است. اگر از روش فیلمی ساخته بشه خیلی فیلم خوبی از کار در میاد. البته اگر هیچکاک زنده بود و این کتابو تبدیل به فیلم می کرد کار ماندگاری میشد.

  5. طراحی وب سایت گفت:

    رمان های پائولو کوئلیو حرف نداره
    بیشتر از یک بار باید خوندش