• دانلود کتابهای الکترونیک مختلف و متنوع با کمترین حجم ممکن
  • قرار گرفتن کتابها در سرور اختصاصی پارس بوک با لینک مستقیم
  • امکان ارسال لینک کتابهای جدید به ایمیل شخصی شما
  • رکورددار تعداد اعضا با بیش از 170 هزار عضو فعال
  • به روز رسانی مداوم سایت با کتابهای جدید ( هر روز یک کتاب جدید )

دانلود کتاب سودمندی و ناسودمندی تاریخ برای زندگی

توضیحات : فردریش ویلهلم نیچه (۱۸۴۴-۱۹۰۰) فیلسوف و متفکر بزرگ آلمانی، نفوذ و تأثیری نمایان بر افکار فلاسفه و صاحب نظران قرن بیستم میلادی داشته است. فروید، درون بینی و عمق خودشناسی نیچه را می ستاید. یاسپرس او را از آغازگران اصلی فلسفه معاصر می داند. هایدگر او را آخرین فیلسوف مابعدطبیعی و نقطه آخر حرکتی می داند که با افلاطون آغاز شد. آندره ژید، کامو، مالرو و توماس مان هر کدام به نحوی تحت تأثیر افکار و آراء او بودند. کتاب حاضر، به گفته مترجم انگلیسی آن، نه فقط حاوی بسیاری از نکات عمده عقاید و آثار نیچه است، بلکه بیانیه صریحی درباره عمیق ترین علایقی است که به تمام آثار او جان می بخشد.

نام کتاب : سودمندی و ناسودمندی تاریخ برای زندگی
نویسنده : فریدریش نیچه
تعداد صفحه : 142
حجم فایل : 2,260 کیلوبایت
لینک دانلود مستقیم کتاب
اگر موفق به دانلود فایل نشدید مرورگر خود را تغییر دهید و یا لینک دانلود را در صفحه جدید مرورگر خود باز کنید ( گزینه Open in new tab )
تمام تلاش ما بر این است که فقط کتابهای رایگان و آثار فاقد حق نشر را بر روی سایت جهت استفاده عموم قرار دهیم. در صورتی که کتابی را مشاهده نمودید که دارای حق نشر میباشد، از طریق بخش تماس با ما به مدیران اطلاع دهید تا نسبت به حذف کتاب اقدام گردد.

ارسال شده ها 5 دیدگاه برای مطلب “دانلود کتاب سودمندی و ناسودمندی تاریخ برای زندگی”

  1. مصطفی گفت:

    خیلی ممنون

  2. farshid گفت:

    فرد خلوت نشین می گوید که واقعیت در کتاب های نیست و فیلسوف آن را پنهان می کند. فرد والا از فهمیده شدن توسط دیگران در هراس است نه از بد فهمیده شدن چون می داند که کسانی که او را بفهمند به سرنوشت او یعنی رنج کشیدن در دنیا دچار خواهند شد. فردریش نیچه

  3. reza گفت:

    سلام
    ممنون باز هم نیچه!!!
    پیامبر زمینی آینده …

  4. Hashem California گفت:

    زندگی ای که به آن فرمان رانده شود زندگی نیست. : نیچه