• دانلود کتابهای الکترونیک مختلف و متنوع با کمترین حجم ممکن
  • قرار گرفتن کتابها در سرور اختصاصی پارس بوک با لینک مستقیم
  • امکان ارسال لینک کتابهای جدید به ایمیل شخصی شما
  • رکورددار تعداد اعضا با بیش از 170 هزار عضو فعال
  • به روز رسانی مداوم سایت با کتابهای جدید ( هر روز یک کتاب جدید )

دانلود کتاب صوتی ایران بین دو انقلاب

توضیحات : کتاب صوتی ایران بین دو انقلاب اثر یرواند آبراهامیان از معدود آثار تاریخ معاصر است که از منظر جامعه شناسی سیاسی به این برش تاریخی نگریسته است. پروفسور آبراهامیان در این کتاب به برخورد سازمان های سیاسی و نیرو های اجتماعی می پردازد. یرواند آبراهامیان تاریخ شناس ارمنی تبار زاده ایران است که به عنوان برترین محقق تاریخ سیاسی ایران شناخته می شود. او استاد کالج باروک نیویورک در زمینه تاریخ جهان و خاورمیانه است.

کتاب ایران بین دو انقلاب به تحلیل وقایع سیاسی و اجتماعی ایران از آغاز قرن بیستم (سال ۱۹۰۰) و انقلاب مشروطه تا انقلاب سلامی بهمن ماه ۱۳۵۷ می پردازد. نگاه یرواند آبراهامیان در این کتاب بر دو جریان تمرکز دارد، اول جریانات مذهبی و نیروهای سنتی و دوم طبقات اجتماعی که براساس سطح درآمدی در ایران بین دو انقلاب شکل گرفته اند. او معتقد است ریشه جنبش ها در جهان مدرن درون باورهای مذهبی و طبقات اجتماعی است. یرواند آبراهامیان یک دوقطبی را مطرح می کند که یک سر آن انقلاب مشروطه توسط روشنفکران است (با عقایدی مبتنی بر شیوه های سیاسی غربی) و سر دیگر آن انقلاب اسلامی با مفاهیم دینی..

وضعیت حق‌تکثیر و مالکیت حقوقی این کتاب مشخص نیست، بنابراین امکان دانلود آن وجود ندارد؛ اگر در این باره اطلاعاتی دارید با ما تماس بگیرید. در صورتی که شما مالک این اثر هستید می‌توانید اجازه انتشار رایگان نسخه الکترونیکی آن‌ را به ما بدهید.
اگر موفق به دانلود فایل نشدید مرورگر خود را تغییر دهید و یا لینک دانلود را در صفحه جدید مرورگر خود باز کنید ( گزینه Open in new tab )
تمام تلاش ما بر این است که فقط کتابهای رایگان و آثار فاقد حق نشر را بر روی سایت جهت استفاده عموم قرار دهیم. در صورتی که کتابی را مشاهده نمودید که دارای حق نشر میباشد، از طریق بخش تماس با ما به مدیران اطلاع دهید تا نسبت به حذف کتاب اقدام گردد.

ارسال شده ها 2 دیدگاه برای مطلب “دانلود کتاب صوتی ایران بین دو انقلاب”

  1. احمد ارشیایی گفت:

    باسلام ازاینکه کتابهای صوتی رایگان دراختیارمان میگذارید جهت بالا بردن سطح معلوماتمان کمال تشکررادارم