• دانلود کتابهای الکترونیک مختلف و متنوع با کمترین حجم ممکن
  • قرار گرفتن کتابها در سرور اختصاصی پارس بوک با لینک مستقیم
  • امکان ارسال لینک کتابهای جدید به ایمیل شخصی شما
  • رکورددار تعداد اعضا با بیش از 170 هزار عضو فعال
  • به روز رسانی مداوم سایت با کتابهای جدید ( هر روز یک کتاب جدید )

دانلود کتاب صوتی بیشعوری

توضیحات : کتاب صوتی بیشعوری اثر خاویر کرمنت است. نویسنده ای که بیست سال آزگار با بیشعوری خود، خانواده و اطرافیانش را آزار داد. از دید او تقریبا همه افراد بیشعورند. اگر معتقدید که بهتر است کرمنت درمورد زندگی خودش نظر بدهد باید بگویم بی شعوری یک بیماری است که اغلب افراد مبتلا، از آن بی اطلاع هستند و معمولا در قبال این اتهام می گویند: من بی‌شعور نیستم، تو بیشعوری. بعضی خصوصیات مشترک بیشعورها از این قرار است: خودپسندی فجیع، نفرت انگیزی بی حد، خیرخواهی متکبرانه، ضمیرناخودآگاه غیرقابل نفوذ، کسب قدرت با خوار و ضعیف کردن دیگران، امتنان از صفات اصلی انسانی و سوءاستفاده بی رحمانه از آدم های ساده. اگر هنوز هم فکر می کنید که تنها همسایه بی ملاحظه یا مدیر بی احساستان گرفتار بیشعوری هستند پیشنهاد می کنم این کتاب را گوش کنید تا با مثال های ملموس خاویر کرمنت مصداق های بارز بیشعوری را در خود و اطرافتان ببینید.

این کتاب در سال ۱۹۹۰ در امریکا منتشر شد و محمود فرجامی آن را اولین بار در سال ۱۳۹۰ به زبان فارسی ترجمه نمود. هرچند به دلیل نگرفتن مجوز چاپ آن را به صورت اینترنتی منتشر کرد تا بالاخره در سال ۱۳۹۴ به صورت چاپی در ویترین کتاب فروشی ها قرار گرفت. این کتاب در ایران از همان ابتدا با استقبال فراوانی مواجه شد که البته نثر روان و طنزآلود فرجامی در این محبوبیت بی تأثیر نبوده است.

بیشعوری نوعی اعتیاد است مثل اعتیاد به مواد مخدر یا الکل. فرد معتاد تمایل به تکرار کار خود دارد و این اعتیاد از فرد به جامعه سرایت می کند و محیطی آزاردهنده را به وجود می آورد. بیشعورها چندین دسته اند و ویژگی های مشخصی دارند. آن ها قانون های نانوشته ای دارند، مثلا: تمام قوانین برای این به وجود آمده‌اند که نقض شوند، اما فقط تو، حق داری که آن را زیرپا بگذاری نه دیگران و یا تمام مشکلات را دیگران به وجود آورده‌اند. آن ها بر این باورند که علت اعتراض مهم نیست. مهم خود اعتراض کردن است که به خاطر آن زندگی می کنند و همواره معترضند

وضعیت حق‌تکثیر و مالکیت حقوقی این کتاب مشخص نیست، بنابراین امکان دانلود آن وجود ندارد؛ اگر در این باره اطلاعاتی دارید با ما تماس بگیرید. در صورتی که شما مالک این اثر هستید می‌توانید اجازه انتشار رایگان نسخه الکترونیکی آن‌ را به ما بدهید.
اگر موفق به دانلود فایل نشدید مرورگر خود را تغییر دهید و یا لینک دانلود را در صفحه جدید مرورگر خود باز کنید ( گزینه Open in new tab )
تمام تلاش ما بر این است که فقط کتابهای رایگان و آثار فاقد حق نشر را بر روی سایت جهت استفاده عموم قرار دهیم. در صورتی که کتابی را مشاهده نمودید که دارای حق نشر میباشد، از طریق بخش تماس با ما به مدیران اطلاع دهید تا نسبت به حذف کتاب اقدام گردد.

ارسال شده ها 2 دیدگاه برای مطلب “دانلود کتاب صوتی بیشعوری”

  1. مژگان گفت:

    با سلام و سپاس از شما که در امر ترویج فرهنگ و دانش فعالید.
    کتاب صوتی بیشعوری را که در سایت بارگذاری کرده اید دارای هزینه است من سه جلدی این کتاب را از بازار خریداری کرده ام و فقط کتاب صوتی آن برایم جالب بود که داشته باشم و متاسفانه جداگانه فروش نداشتند. اگر مقدور هست رایگان در اختیار خوانندگان قرارگیرد. متشکرم

  2. Farzad گفت:

    It’s not free