• دانلود کتابهای الکترونیک مختلف و متنوع با کمترین حجم ممکن
  • قرار گرفتن کتابها در سرور اختصاصی پارس بوک با لینک مستقیم
  • امکان ارسال لینک کتابهای جدید به ایمیل شخصی شما
  • رکورددار تعداد اعضا با بیش از 170 هزار عضو فعال
  • به روز رسانی مداوم سایت با کتابهای جدید ( هر روز یک کتاب جدید )

دانلود کتاب صوتی تاریخ ایران مدرن

توضیحات :  تاریخ ایران مدرن اثر یرواند آبراهامیان  که در سال ۲۰۰۸ توسط انتشارات دانشگاه کمبریج منتشر شده است در ارزیابی ریشه‌ای تاریخ معاصر ایران مدرن، افزون بر بررسی جامع سده بیستم، موضوعاتی نظیر اکتشاف نفت، دخالت‌ های خارجی، نقش دودمان پهلوی و همچنین انقلاب ۱۳۵۷ و زایش جمهوری اسلامی را مورد واکاوی دوباره قرار داده است. ایران در این بین تجربیات دیگری را نیز از سر گذرانده است که از جمله می‌بایست به جنگ خانمان‌سوز عراق، دگرگونی‌های جامعه در سه دههٔ اخیر و از همه تازه‌تر، توسعه و گسترش دولت و مبارزه برای قدرت در میان نخبگان قدیمی، روشنفکران و طبقه متوسط تجاری اشاره کرد.

یرواند آبراهامیان که یکی از ممتازترین تاریخ‌ نویسان ایران کنونی به‌ شمار می‌رود، در این اثر همزمان با بررسی فراز و نشیب‌های سیاست‌های بین‌ المللی و منطقه‌ ای کشور، با چیرگی هرچه تمام‌ تر مردم ایران را در کانون توجه‌ اش قرار داده است. مردمی که طی یک سده تحمل جنگ و انقلاب همچنان به بقای خود ادامه داده‌ اند. این کتاب در واقع به این مردم و نیز انعطاف‌ پذیری آنان همزمان با ظهور این کشور به‌ مثابه یکی از توانمند ترین قدرت‌ های خاورمیانه، تقدیم شده است. پروفسور آبراهامیان، استاد ممتاز تاریخ در کالج باروک دانشگاه شهر نیویورک است. وی آثار متعددی را در کارنامه پژوهش‌های دانشگاهی‌اش ثبت کرده است که پرآوازه‌ ترین آن‌ ها کتاب ایران بین دو انقلاب است.

وضعیت حق‌تکثیر و مالکیت حقوقی این کتاب مشخص نیست، بنابراین امکان دانلود آن وجود ندارد؛ اگر در این باره اطلاعاتی دارید با ما تماس بگیرید. در صورتی که شما مالک این اثر هستید می‌توانید اجازه انتشار رایگان نسخه الکترونیکی آن‌ را به ما بدهید.
اگر موفق به دانلود فایل نشدید مرورگر خود را تغییر دهید و یا لینک دانلود را در صفحه جدید مرورگر خود باز کنید ( گزینه Open in new tab )
تمام تلاش ما بر این است که فقط کتابهای رایگان و آثار فاقد حق نشر را بر روی سایت جهت استفاده عموم قرار دهیم. در صورتی که کتابی را مشاهده نمودید که دارای حق نشر میباشد، از طریق بخش تماس با ما به مدیران اطلاع دهید تا نسبت به حذف کتاب اقدام گردد.

ارسال شده ها 3 دیدگاه برای مطلب “دانلود کتاب صوتی تاریخ ایران مدرن”

  1. کریم گفت:

    باعرض سلام ودرودفراوان.ازنوجوانی وزمان مدرسه علاقه زیادی به جمع کردن کتاب داشتم ،گرچه نمیتونستم همشونوبخونم،ولی جمع کردنشون برام هوبی هست.حالام که بخاطرگرونی کتاب،نسخه های دیجیتالی روجمع میکنم.تاحالابهترین سایتی که هم رایگان وهم آرشیوخیلی ارزشمندی دارین.
    الان چندساعته بیشتراز۱۵۰تاروانتخاب کردم ونمیدونم اگه بخوام کل آرشیوروبگردم چندمدت طول میکشه وچندتادانلودخواهم کرد.شایدمبالغه نباشه،به هزارتاحدودا برسه.وازاینکه باسایت شماآشناشدم خیلی خوشحالم.
    اگه ممکنه چندتاکتاب که ازدوران مدرسه دنبالشون میگردم وخیلی نایاب هستن وتاحالافقط یکی روپیداکردم.دنبال همه اوناهستم.
    کتابهای فرانک ادواردز(عجیب ترازعلم–فراترازعلم–عجیب ترازعجیب)که هرکدوم دوسه جلدهستن وتنها«عجیب ترازعلم »تواینترنت هست
    خیلی ممنون میشم اگه هرکدوم ازاین مجموعه روپیداکنین واشتراک بزارین. بای

  2. حبیب کریم خانی گفت:

    دست شما درد نکنه

  3. محمد آتالای گفت:

    تشکر می کنم