• دانلود کتابهای الکترونیک مختلف و متنوع با کمترین حجم ممکن
  • قرار گرفتن کتابها در سرور اختصاصی پارس بوک با لینک مستقیم
  • امکان ارسال لینک کتابهای جدید به ایمیل شخصی شما
  • رکورددار تعداد اعضا با بیش از 170 هزار عضو فعال
  • به روز رسانی مداوم سایت با کتابهای جدید ( هر روز یک کتاب جدید )

دانلود کتاب صوتی غلبه بر افسردگی

توضیحات : کتاب صوتی «غلبه بر افسردگی» نوشته سیما هینگورانی، روانشناس بالینی هندی، است. سازمان بهداشت جهانی در خبرنامه رسمی خود اعلام کرده که تا سال ۲۰۲۰ نیمی از مردم جهان دچار افسردگی خواهند شد تا جایی که این بیماری دومین عامل اصلی تهدیدکننده سلامت و از دلایل اصلی ناتوانی و مرگ در جهان، پس از بیماری‌های قلبی، است.   اگر اضطراب و تشویش و افسردگی یکی از مظاهر مدرنیته باشد، حفظ سلامت روان یکی از مهم‌ترین مولفه‌های زندگی در جهان امروز است.

کتاب صوتی «غلبه بر افسردگی» راهنمایی بسیار سودمند برای درمان افسردگی در سه بخش کلی – همه‌چیز درباره افسردگی، سازگاری، زمان مراجعه به روانشناس – و ۱۱ فصل – افسردگی چیست؟، علل افسردگی، نشانه‌ها و علائم افسردگی، چهره‌های گوناگون افسردگی، افسردگی کودکی و نوجوانی، بحران میانسالی، افسردگی دوران سالخوردگی، مراجعه به روانشناس، افسردگی و داروهای ضدافسردگی، زندگی پس از درمان و سخن آخر- است. افسردگی نوعی اختلال سلامت روانی است که افراد به جای بهره‌مندی از اطلاعات صحیح، اغلب با سیل تصورات غلط درباره آن مواجه می‌شوند. همه می‌دانیم که فراز و نشیب، بخشی اجتناب‌ناپذیر از زندگی است. برخی می‌آموزند که چطور با گام‌های بلند پیروز این میدان باشند و برخی دیگر زیر بار فشار مشکلات خم می‌شوند.

هر شخصی ممکن است گاهی اوقات احساس غم و اندوه کند. احساس ناراحتی و اندوه واکنشی طبیعی به اتفاقات ناراحت‌کننده است و این احساسات معمولا به خودی خود پردازش می‌شوند. مهم است که بدانیم افسردگی نتیجه اشتباهات شخصی نیست و چیزی نیست که به‎سادگی از آن رهایی پیدا کنیم و در ضمن مسئله‌ای نیست که موجب سرافکندگی شخص شود. از این‌رو نویسنده معتقد است: «بهترین راه برای درمان افسردگی، خودشناسی و عشق‌ورزیدن به خود است. هیچ دارویی نمی‌تواند افسردگی را از زندگی شما بزداید؛ به کارهایی که علاقه دارید بپردازید، از درخواست کمک واهمه نداشته باشید و به خاطر داشته باشید که ناملایمات زندگی، دوستان شما هستند نه دشمنانتان.»

در بخشی از کتاب صوتی «غلبه بر افسردگی» می‌شنویم: «اتفاقات مثبت را پدید آورید. با حرف‌های مثبتی که به خود می‌زنید، اراده‌تان را تقویت کنید. موفقیت سراغ کسانی می‌رود که دست به کار می‌شوند. بیشتر افراد از عزت نفس پایینی برخوردارند، چرا که مدام به موفقیت‌هایی که کسب نکرده‌اند، فکر می‌کنند. آنها بر روی ضعف‌هایشان و به اصطلاح شکست‌هایشان در گذشته تمرکز می‌کنند. یک گام مهم برای پرورش و تقویت عزت‌نفس، رها کردن گذشته است. از مقایسه کردن دست بردارید. مقایسه باعث می‌شود حس بی‌ارزش بودن و فقدان اعتماد به نفس به شخص دست دهد. شما بی‌همتایید و مثل هیچ شخص دیگری نخواهید بود. »

 

وضعیت حق‌تکثیر و مالکیت حقوقی این کتاب مشخص نیست، بنابراین امکان دانلود آن وجود ندارد؛ اگر در این باره اطلاعاتی دارید با ما تماس بگیرید. در صورتی که شما مالک این اثر هستید می‌توانید اجازه انتشار رایگان نسخه الکترونیکی آن‌ را به ما بدهید.
اگر موفق به دانلود فایل نشدید مرورگر خود را تغییر دهید و یا لینک دانلود را در صفحه جدید مرورگر خود باز کنید ( گزینه Open in new tab )
تمام تلاش ما بر این است که فقط کتابهای رایگان و آثار فاقد حق نشر را بر روی سایت جهت استفاده عموم قرار دهیم. در صورتی که کتابی را مشاهده نمودید که دارای حق نشر میباشد، از طریق بخش تماس با ما به مدیران اطلاع دهید تا نسبت به حذف کتاب اقدام گردد.

برچسب ها : .

ارسال نظر دیدگاه برای مطلب “دانلود کتاب صوتی غلبه بر افسردگی”

  1. سمانه گفت:

    اولا تشکر از کتابهایی مفیدتون
    دوم چرا کتابها بیشتر صوتی شده اند من نمیتونم از کتابهای صوتی استفاده کنم چون اپلیکیشن خاص میخواد وگوشی من ظرفیت وفضای کافی برای نر م افزارهای جدید نداره