• دانلود کتابهای الکترونیک مختلف و متنوع با کمترین حجم ممکن
  • قرار گرفتن کتابها در سرور اختصاصی پارس بوک با لینک مستقیم
  • امکان ارسال لینک کتابهای جدید به ایمیل شخصی شما
  • رکورددار تعداد اعضا با بیش از 170 هزار عضو فعال
  • به روز رسانی مداوم سایت با کتابهای جدید ( هر روز یک کتاب جدید )

دانلود کتاب صوتی هاشمی بدون روتوش

کتاب صوتی «هاشمی بدون روتوش» مجموعه گفت‌و‌گوهای فرشته‌السادات اتفاق‌فر ( -۱۳۵۶) و صادق زیباکلام ( -۱۳۲۷) با آیت‌الله اکبر هاشمی رفسنجانی (۱۳۹۵-۱۳۱۳) است.
کتاب صوتی «هاشمی بدون روتوش» شامل ۱۱ گفت‌و‌گو است که طی پنج سال (از اسفند ۱۳۷۹ تا آبان ۱۳۸۳) با یکی از برجسته‌ترین چهره‌های سیاسی تاریخ معاصر ایران انجام شده است.
زیباکلام در پارگرافِ نخستِ مقدمه کتاب، تکلیف مخاطب را با متن روشن می‌کند: «این کتاب نه مصاحبه با هاشمی رفسنجانی است، نه گفتگوست، نه تاریخ شفاهی و نه نقل خاطرات. این کتاب فی‌الواقع گفتگو با هاشمی است؛ یا درست‌تر گفته باشیم، بحث و گفتگو با ایشان است که در مواردی بدل به جدل و گفتگوهایی صریح شده است.»
کتاب صوتی «هاشمی بدون روتوش» در بحبوحه سال‌های طلایی دوم خرداد (۷۸-۱۳۷۷) که اتفاقا تنور مخالفت و حمله به هاشمی رفسنجانی داغ بود، شکل گرفت.
زیباکلام که به‌زعم خودش تا قبل از شروع گفت‌وگوها هاشمی را جز یک بار و آن هم در سال ۱۳۵۸ ندیده بوده، کوشیده در مقام پرسشگر و ناظر بر اتفاقات سیاسی آن سال‌ها که برخی جریان‌های به تعبیر وی رادیکال در اردوگاه اصلاح‌طلبان بنا را بر حذف هاشمی گذاشته بودند، پاره‌ای از مهم‌ترین حواشی پیرامون این شخصیت سیاسی را – از قتل‌های زنجیره‌ای و ادامه جنگ و تداوم گروگان‌گیری سفارت آمریکا گرفته تا انقلاب فرهنگی و فساد و … – «بدون روتوش» با خود وی در میان بگذارد.
در بخشی از گفت‌و‌گوی هشتمِ کتاب صوتی «هاشمی بدون روتوش» می‌شنویم:
»اگر در این مملکت روزی عده‌ای بتوانند قدرت را تصاحب کنند اما اقدامات ضد اسلامی انجام دهند و از جمله روحانیت را مثلا در اپوزیسیونی با خود قرار دهند، اگر شرایط آزاد برقرار باشد یعنی مردم بتوانند وارد صحنه شوند، مطمئن باشید در کمتر از شش ماه مردم علیه چنین حکومتی بسیج خواهند شد. بنابراین با توجه به شرایط جامعه فکر کنید راه همین است که ما به طرف توسعه، سازندگی، وحدت و آسایش زندگی مردم برویم و بگذاریم مردم آرام، راحت و درست زندگی کنند. راه سیاسی درست را خود مردم انتخاب خواهند کرد. «
«نوار» پیش از این کتاب‌های «ما چگونه، ما شدیم؟»، «غرب چگونه، غرب شد؟»، «سنت و مدرنیته» و «مقدمه‌ای بر انقلاب اسلامی» را از صادق زیباکلام، تولید و منتشر کرده است.

وضعیت حق‌تکثیر و مالکیت حقوقی این کتاب مشخص نیست، بنابراین امکان دانلود آن وجود ندارد؛ اگر در این باره اطلاعاتی دارید با ما تماس بگیرید. در صورتی که شما مالک این اثر هستید می‌توانید اجازه انتشار رایگان نسخه الکترونیکی آن‌ را به ما بدهید.
اگر موفق به دانلود فایل نشدید مرورگر خود را تغییر دهید و یا لینک دانلود را در صفحه جدید مرورگر خود باز کنید ( گزینه Open in new tab )
تمام تلاش ما بر این است که فقط کتابهای رایگان و آثار فاقد حق نشر را بر روی سایت جهت استفاده عموم قرار دهیم. در صورتی که کتابی را مشاهده نمودید که دارای حق نشر میباشد، از طریق بخش تماس با ما به مدیران اطلاع دهید تا نسبت به حذف کتاب اقدام گردد.

ارسال نظر دیدگاه برای مطلب “دانلود کتاب صوتی هاشمی بدون روتوش”

  1. علی رضا گفت:

    خوب