• دانلود کتابهای الکترونیک مختلف و متنوع با کمترین حجم ممکن
  • قرار گرفتن کتابها در سرور اختصاصی پارس بوک با لینک مستقیم
  • امکان ارسال لینک کتابهای جدید به ایمیل شخصی شما
  • رکورددار تعداد اعضا با بیش از 170 هزار عضو فعال
  • به روز رسانی مداوم سایت با کتابهای جدید ( هر روز یک کتاب جدید )

دانلود کتاب طراحی معماری

توضیحات : هنر و تکنیک خانه سازی تا سالیان متمادی در اختیار استفاده کنندگان آنها بود. به تدریج ساخت بناهای عمومی به افرادی که از نبوغ و اندیشه خاصی در این زمینه برخوردار سپرده شد. به دنبال آن طراحی و ساخت خانه های افراد شاخص جامعه و سپس دیگر افراد به معماران داده شد. از بین ساختمان های مسکونی آنهایی ماندگار بودند که علاوه بر دقت در ساخت و استحکام کافی به خواسته ها و نیازهای ساکنین آنها توجه شده بود وپاسخگوی عملکردهایی که در آنها اتفاق می افتاد بود، در ضمن جنبه زیبایی همواره در کنار دیگر عوامل مکمل آنها بود. بسیاری از خانه هایی که از معماری سنتی ما به جا مانده است دارای چنین ویژگی هایی هستند. در کتاب حاضر سعی شده است علاوه بر توجه به جنبه علمی و آموزشی معماری به نکات بارز در طراحی خانه های سنتی ایران و اقلیم های گوناگون آن تأکید شود.

نام کتاب : طراحی معماری
نویسنده : پرستو آریانژاد
تعداد صفحه : 232
حجم فایل : 8,800 کیلوبایت
لینک دانلود مستقیم کتاب
اگر موفق به دانلود فایل نشدید مرورگر خود را تغییر دهید و یا لینک دانلود را در صفحه جدید مرورگر خود باز کنید ( گزینه Open in new tab )
تمام تلاش ما بر این است که فقط کتابهای رایگان و آثار فاقد حق نشر را بر روی سایت جهت استفاده عموم قرار دهیم. در صورتی که کتابی را مشاهده نمودید که دارای حق نشر میباشد، از طریق بخش تماس با ما به مدیران اطلاع دهید تا نسبت به حذف کتاب اقدام گردد.