• دانلود کتابهای الکترونیک مختلف و متنوع با کمترین حجم ممکن
  • قرار گرفتن کتابها در سرور اختصاصی پارس بوک با لینک مستقیم
  • امکان ارسال لینک کتابهای جدید به ایمیل شخصی شما
  • رکورددار تعداد اعضا با بیش از 170 هزار عضو فعال
  • به روز رسانی مداوم سایت با کتابهای جدید ( هر روز یک کتاب جدید )

دانلود کتاب مبارزه ملی رسانه ای ضد مواد مخدر برای جوانان

توضیحات :  در روز اول ماه ژوئن سال ۲۰۰۱ ( ۱۱ خرداد سال ۱۳۸۱ ) برنامه مبارزه ملی رسانه ای علیه مواد مخدر برای جوانان ,( دفتر سیاست ملی کنترل مواد مخدر کاخ سفید ) , میزبان ۱۵ کارشناس در زمینه های آموزش رسانه ای، پیشگیری از اعتیاد به مواد و رشد نوجوانان طی اجلاس مسئولان آموزش رسانه ای در واشنگتن بود . هدف این اجلاس کنکاش در مورد موضوع آموزش رسانه ای مختص موادمخدر ( غیر قانونی ) و شناسایی چالش ها و فرصت هایی برای پیشبرد این رویکرد بود . از زمان شروع در سال ۱۹۹۸ ، مبارزه ملی رسانه ای ضد مواد مخدر برای جوانان , کمک فراوانی به آموزش و توانا کردن جوانان آمریکایی بر ای امتناع از مصرف موادمخدر ( غیر قانونی ) و نیز الکل و دخانیات کرده است . این برنامه شامل خرید مبالغ هنگفتی از رسانه های تبلیغاتی، ایجاد انواع ابزارهای مبتنی بر رسانه برای آموزش دهندگان و گروه های اجتماعی و دسترسی به پدیدآورندگان رسانه هایی که بیش از همه توسط نوجوانان آمریکایی مورد استفاده قرار م یگیرند, بود. از آنجا که راهبرد کلی این مبارزه به رسمیت شناختن قدرت و نفوذ رسانه ها بر جوان آمریکایی است، برای فرد شروع کننده مهم و مناسب است که به جوا نان کمک کند , مهارت های اصلی فکر کردن از طریق سرمایه گذاری بیشتر در امر آموزش رسانه ای را به دست آورند.

نام کتاب : مبارزه ملي رسانه اي ضد مواد مخدر براي جوانان
نویسنده : پژوهشكده ملي موادمخدر ايران
تعداد صفحه : 56
حجم فایل : 344 کیلوبایت
لینک دانلود مستقیم کتاب
اگر موفق به دانلود فایل نشدید مرورگر خود را تغییر دهید و یا لینک دانلود را در صفحه جدید مرورگر خود باز کنید ( گزینه Open in new tab )
تمام تلاش ما بر این است که فقط کتابهای رایگان و آثار فاقد حق نشر را بر روی سایت جهت استفاده عموم قرار دهیم. در صورتی که کتابی را مشاهده نمودید که دارای حق نشر میباشد، از طریق بخش تماس با ما به مدیران اطلاع دهید تا نسبت به حذف کتاب اقدام گردد.

ارسال شده ها 3 دیدگاه برای مطلب “دانلود کتاب مبارزه ملی رسانه ای ضد مواد مخدر برای جوانان”

  1. مسعودقشلاقی گفت:

    سایت تون خیلی خیلی خوبه مرسی سال جذید هم پیشاپیش مبارک

  2. حميد گفت:

    با سلام وخسته نباشيد
    نتايج تحقيقات شخصي خودم به عنوان يك محقق
    فكر ميكنم تمام كساني كه به سمت مواد مخدر روي آورده اند اكثرا بدليل خرافه يرستي وناآگاهانه براي رفع مشكل كوچك ونتيجه موقت ، همان مسئله تقويت جنسي وتحريك وتاخير موقت آقايان ، خيلي ناجوان مردانه به دام اعتياد گرفتار شده اند.
    نظر شخصي : تشكيل يك ستاد يا تيم از طرف وزارت بهداشت براي درمان دارويي با گياهان دارويي ارزشمند ويا ساخت وتركيب يك شربت يا قرص گياهي بدون عوارض وتحريكي وقابل دسترس وارزان قيمت وبالابردن سطح آگاهي مردم وترويج گياه درماني .

  3. سالار صمدی گفت:

    سلام – ضمن تبریک (پیشایش) سال 1391
    خواستم بدینوسیله مراتب تشکر و قدر دانی خودم را اعلام کنم 0
    وتقاضا نمایم چنانچه در خصوص تصمیمات بین المللی در خصوص مبارزه با مواد مخدر
    از سال 2010
    به بعد وجود دارد معرفی نمایید
    سپاسگزارم

    0