• دانلود کتابهای الکترونیک مختلف و متنوع با کمترین حجم ممکن
  • قرار گرفتن کتابها در سرور اختصاصی پارس بوک با لینک مستقیم
  • امکان ارسال لینک کتابهای جدید به ایمیل شخصی شما
  • رکورددار تعداد اعضا با بیش از 170 هزار عضو فعال
  • به روز رسانی مداوم سایت با کتابهای جدید ( هر روز یک کتاب جدید )

دانلود کتاب مهارت عمومی برنامه‌نویسی

توضیحات : مهارت های عمومی برنامه نویسی، از نوع مهارت هایی است که بیشتر پس از کسب تجربه در محیط های برنامه نویسی حاصل می شود. بسیاری از این نوع مهارت ها را نمی توان به صورت مستقیم به برنامه نویسان مبتدی آموزش داد. مفاهیم استاندارد مهارت های عمومی برنامه نویسی مربوط به سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، به منظور مهارت آموزی در سطح مدیریت و سرپرستی پروژه ها و گروه های برنامه نویسی آماده شده است و شاید انجام این مهم در شاخه کاردانش هنرستان ها به سادگی امکانپذیر نباشد.

این کتاب بر همان مبنای استاندارد مهارت های عمومی برنامه نویسی در ۱۲ فصل تنظیم شده است. هنرآموزان محترم ، توجه داشته باشند که درک مفاهیم به وسیله هنرجو در این مباحث کفایت می کند و به هیچ عنوان حفظ تعریف ها و موارد آورده شده، مد نظر نمی باشد. هدف این کتاب، آشنایی مقدماتی با مفاهیم مدیریتی و روش صحیح و اصولی کار در شرکت های برنامه نویسی می باشد و اگر هنرجو، مفاهیم کتاب ها و استاندار های قبلی را درک نکرده باشد، علاوه بر خستگی از مطالب ارائه شده، توانایی کسب این نوع مهارت ها را نیز نخواهد داشت.

نام کتاب : مهارت عمومی برنامه‌نویسی
نویسنده : محمدرضا شکرریز
تعداد صفحه : 227
حجم فایل : 2,060 کیلوبایت
لینک دانلود مستقیم کتاب
اگر موفق به دانلود فایل نشدید مرورگر خود را تغییر دهید و یا لینک دانلود را در صفحه جدید مرورگر خود باز کنید ( گزینه Open in new tab )
تمام تلاش ما بر این است که فقط کتابهای رایگان و آثار فاقد حق نشر را بر روی سایت جهت استفاده عموم قرار دهیم. در صورتی که کتابی را مشاهده نمودید که دارای حق نشر میباشد، از طریق بخش تماس با ما به مدیران اطلاع دهید تا نسبت به حذف کتاب اقدام گردد.