• دانلود کتابهای الکترونیک مختلف و متنوع با کمترین حجم ممکن
  • قرار گرفتن کتابها در سرور اختصاصی پارس بوک با لینک مستقیم
  • امکان ارسال لینک کتابهای جدید به ایمیل شخصی شما
  • رکورددار تعداد اعضا با بیش از 170 هزار عضو فعال
  • به روز رسانی مداوم سایت با کتابهای جدید ( هر روز یک کتاب جدید )

دانلود کتاب نام نامه اندیشمندان ایرانی علوم اجتماعی

توضیحات : این کتاب شامل اطلاعاتی از جامعه‌شناسان، انسان‌شناسان و جمعیت‌شناسان ایرانی است که در ایران و سایر نقاط جهان در این حوزه‌ها فعالیت می‌کنند. در این کتاب، اساس بر این است که نام و نام خانوادگی اندیشمندان به همراه کشور یا شهری که در آن مستقر هستند، ذکر شده و همچنین موسسه‌ای که در آن فعالیت می‌کنند با حوزه تخصص و در برخی موارد پست الکترونیک آن‌ها به مخاطب عرضه شده‌است. نگارنده، همانطور که در مقدمه آورده‌است، به دنبال این بوده که اندیشمندان این حوزه از وجود یکدیگر باخبر شده و در صورت نیاز با هم ارتباط داشته باشند. همچنین این کتاب، جامعه پژوهشگران و دانشجویان علوم اجتماعی را هدف قرار داده‌است تا از مکان و حوزه مطالعاتی صاحب‌نظران این حوزه باخبر شده و با برخوردن به مشکل، بدانند باید به کدام متخصص رجوع کنند.

نام کتاب : نام نامه اندیشمندان ایرانی علوم اجتماعی
نویسنده : عبدالعلی لهسائی زاده
تعداد صفحه : 95
حجم فایل : 856 کیلوبایت
لینک دانلود مستقیم کتاب
اگر موفق به دانلود فایل نشدید مرورگر خود را تغییر دهید و یا لینک دانلود را در صفحه جدید مرورگر خود باز کنید ( گزینه Open in new tab )
تمام تلاش ما بر این است که فقط کتابهای رایگان و آثار فاقد حق نشر را بر روی سایت جهت استفاده عموم قرار دهیم. در صورتی که کتابی را مشاهده نمودید که دارای حق نشر میباشد، از طریق بخش تماس با ما به مدیران اطلاع دهید تا نسبت به حذف کتاب اقدام گردد.

ارسال نظر دیدگاه برای مطلب “دانلود کتاب نام نامه اندیشمندان ایرانی علوم اجتماعی”

  1. هادی امامی گفت:

    دوستان دوباره سلام.میشه لطف کنید وبمن کمک کنید.کتابهایی که توایمیلم میادونمیشه دانلودکرد. دوباره مثل کتاب نام نامه اندیشمندان ایرانی علوم اجتماعی.خواهش میکنم بررسی کنید وبمن هم خبر بدید.ممنون