• دانلود کتابهای الکترونیک مختلف و متنوع با کمترین حجم ممکن
  • قرار گرفتن کتابها در سرور اختصاصی پارس بوک با لینک مستقیم
  • امکان ارسال لینک کتابهای جدید به ایمیل شخصی شما
  • رکورددار تعداد اعضا با بیش از 170 هزار عضو فعال
  • به روز رسانی مداوم سایت با کتابهای جدید ( هر روز یک کتاب جدید )

دانلود کتاب نقره خواران

توضیحات : ماجرا از هتلی متروک در نوادای آریزونا آغاز شد ، هنگامی که تعدادی از شناخته شده ترین سران شبکه های قاچاق قمار و فساد غرب آمریکا تصمیم گرفتند تا برای فرار از مالیات و البته عملیات پولشویی و تبدیل پولهای کثیفشان به سرمایه های قانونی ، بانکی در سوئیس باز کنند . جوفیوری ( طراح این پروژه و یکی از مهمترین افراد این جلسه سری ) برای فراهم شدن مقدمات کار پسرش و دو نفر از بهترین افرادش را( یک مزدور کارچاق کن و یک جعل کننده بسیار ماهر اسناد و اوراق بهادر ) به سوئیس می فرستد . بانک سیسیل و آمریکا ( نام مضحکی که اعضای هیئت مدیره آن به او داده بودند ) برای یافتن جای پایی محکم تصمیم گرفت تا در اولین قدم در یک پروژه بیع متقابل شرکت کند . پروژه ای برای سرمایه گذاری در یک معدن باستانی نقره در ایران . درست در هنگامی که توافقات طرف ایرانی ( از اشراف اصیل ایرانی ) و شرکای والامرتبه !! آمریکا ئیش به اجرا درآمد و با انتقال نقره به دبیو در حقیقت قاچاق آن قیمت نقره دچار تزلزل و بی ثباتی گشت ، پای افراد بسیار مهمتر و شرکت های قدرتمندی که در عرصه اقتصادی این فلز قیمتی فعالیت می کردند به ماجرا باز شد و هریک از آنان به نوبه خود برای بدست آوردن آن معدن نقره باستانی و کنترل مجدد بازار نقره به میدان آمدند و برای فشار آوردن به فیوری و شرکایش آس های خود را رو کردند و…

نام کتاب : نقره خواران
نویسنده : امیل پل آردمن
تعداد صفحه : 224
حجم فایل : 1,940 کیلوبایت
لینک دانلود مستقیم کتاب
اگر موفق به دانلود فایل نشدید مرورگر خود را تغییر دهید و یا لینک دانلود را در صفحه جدید مرورگر خود باز کنید ( گزینه Open in new tab )
تمام تلاش ما بر این است که فقط کتابهای رایگان و آثار فاقد حق نشر را بر روی سایت جهت استفاده عموم قرار دهیم. در صورتی که کتابی را مشاهده نمودید که دارای حق نشر میباشد، از طریق بخش تماس با ما به مدیران اطلاع دهید تا نسبت به حذف کتاب اقدام گردد.

ارسال شده ها 3 دیدگاه برای مطلب “دانلود کتاب نقره خواران”

  1. فرهاد دادخواه گفت:

    لطف کنید کتابهای علمی آموزشی بیشتری بگذارید.

  2. فرهاد دادخواه گفت:

    قابل تحسین است

  3. محمد قویدل گفت:

    سلام
    ممنون از زحمات شما دوستان عزیز
    کتابهای خیلی خوبی گذاشتید اما لطف کنید کتابهای حقوقی بیشتری قرار بدید،ممنون میشم