• دانلود کتابهای الکترونیک مختلف و متنوع با کمترین حجم ممکن
  • قرار گرفتن کتابها در سرور اختصاصی پارس بوک با لینک مستقیم
  • امکان ارسال لینک کتابهای جدید به ایمیل شخصی شما
  • رکورددار تعداد اعضا با بیش از 170 هزار عضو فعال
  • به روز رسانی مداوم سایت با کتابهای جدید ( هر روز یک کتاب جدید )

دانلود کتاب پزشکی آینده

توضیحات : آینده پژوهان بر این باورند که پزشکی به آن گونه ای که می شناسیم و میراث چند هزاره تلاش بشر بوده است ، در آینده ای نزدیک رنگ خواهد باخت و از سیمای واکنشی نسبت به بیماری و درمان آن ( پس از آشکاری نشانگان ) ، به چهره ای کنش گر مبدل می شود که می تواند با دستاوردهایی که در زمینه پزشکی سیستمی و فناوری های همگرا به دست آورده است به شناخت بیماری ها در پیش از ظهور آن ها ( پیش بینی ) و سپس پیشگیری اقدام نماید که این اقدامات پیشگیرانه و درمانی ، ویژه هر فرد ( پزشکی فرد گرایانه ) بوده و بر پایه ی ساختار ژنومیک ، پروتئومیک و… وی استوار می باشد .

پرتوهای این پزشکی آینده را می توان از سال ۲۰۱۵ به آهستگی مشاهده نمود که خیزش آن در سال ۲۰۲۵ روی داده و در سال ۲۰۵۰ نیز تجلی کامل می یابد . خوشبختانه در سطح ملی ، در وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی ، نقشه جامع علمی کشور در حوزه سلامت و فرهنگستان علوم پزشکی ایران ، پیرامون آینده پژوهی در گستره سلامت ، مطالعاتی به انجام رسیده است و کتب و مقالاتی نیز در این خصوص انتشار یافته که همگی هر چند بسیار با ارزش بوده ولی برای پذیرش آینده ای که به تندی با ابر روندهای خود بر ما چیرگی می یابد ، کافی نخواهد بود . در این نوشتار ، تلاش شده است که از دیدگاه سه آینده پژوه جهانی ، پیرامون پزشکی آینده ، تصویری ارائه شود . مقاله اول برگرفته از یک فصل از کتاب هوشمندی آینده چاپ شده در سال ۲۰۱۵ توسط دکتر جیمز کانتون می باشد .

نام کتاب : پزشکی آینده
نویسنده : دکتر ایرج نبی پور
تعداد صفحه : 145
حجم فایل : 1,340 کیلوبایت
لینک دانلود مستقیم کتاب
اگر موفق به دانلود فایل نشدید مرورگر خود را تغییر دهید و یا لینک دانلود را در صفحه جدید مرورگر خود باز کنید ( گزینه Open in new tab )
تمام تلاش ما بر این است که فقط کتابهای رایگان و آثار فاقد حق نشر را بر روی سایت جهت استفاده عموم قرار دهیم. در صورتی که کتابی را مشاهده نمودید که دارای حق نشر میباشد، از طریق بخش تماس با ما به مدیران اطلاع دهید تا نسبت به حذف کتاب اقدام گردد.

ارسال شده ها 2 دیدگاه برای مطلب “دانلود کتاب پزشکی آینده”

  1. معصومی گفت:

    باسلام خیلی عالی بود.مرسی

  2. jawad zahir گفت:

    سلام ادمین عزیز
    کتاب در مبایلم دانلود نمیشه
    مبایلم iphon5s است
    چى کار کنم.