• دانلود کتابهای الکترونیک مختلف و متنوع با کمترین حجم ممکن
  • قرار گرفتن کتابها در سرور اختصاصی پارس بوک با لینک مستقیم
  • امکان ارسال لینک کتابهای جدید به ایمیل شخصی شما
  • رکورددار تعداد اعضا با بیش از 170 هزار عضو فعال
  • به روز رسانی مداوم سایت با کتابهای جدید ( هر روز یک کتاب جدید )

دانلود کتاب PDF معرفی پردازنده های AMD

توضیحات :  مدت زمان انجام یک کار به‌وسیله رایانه، به عوامل متعددی بستگی دارد که اولین آنها، سرعت پردازشگر رایانه‌است. پردازشگر یک تراشه الکترونیکی کوچک در قلب کامپیوتر بوده و سرعت آن بر حسب مگاهرتز سنجیده می‌شود. هر چه مقدار این پارامتر بیشتر باشد، پردازشگر سریعتر خواهد بود و در نتیجه قادر خواهد بود، محاسبات بیشتری را در هر ثانیه انجام دهد. سرعت پردازشگر به عنوان یکی از مشخصه‌های یک کامپیوتر به قدری در تعیین کارآیی آن اهمیت دارد که معمولاً به عنوان یکی از اجزای تشکیل دهنده نام  کامپیوتر از آن یاد می‌شود. تراشه پردازشگر و اجزای الکترونیکی که آن را پشتیبانی می‌کنند، مجموعا به عنوان واحد پردازش مرکزی یا CPU شناخته می‌شوند. واحد پردازش مرکزی واحد محاسباتی و کنترلی رایانه‌است که دستورالعملها را تفسیر و اجرا می‌کند. کامپیوترهای بزرگ و ریزرایانه‌های قدیمی بردهایی پر از مدارهای مجتمع داشته‌اند که عمل واحد پردازش مرکزی را انجام داده‌است. واحدهای پردازش مرکزی، تراشه‌هایی که ریز پردازنده نامیده می‌شوند، امکان ساخت کامپیوترهای شخصی و ایستگاه‌های کاری را میسر ساخته‌اند. در اصطلاح عامیانه CPU به عنوان مغز رایانه شناخته می‌شود. در این کتاب با معماری نسل هشتم پردازشگر های تولیدی شرکت AMD آشنا میشوید.

نام کتاب : معرفی پردازنده های AMD
نویسنده : فرشید سفیدگران
تعداد صفحه : 20
حجم فایل : 994 کیلوبایت
لینک دانلود مستقیم کتاب
اگر موفق به دانلود فایل نشدید مرورگر خود را تغییر دهید و یا لینک دانلود را در صفحه جدید مرورگر خود باز کنید ( گزینه Open in new tab )
تمام تلاش ما بر این است که فقط کتابهای رایگان و آثار فاقد حق نشر را بر روی سایت جهت استفاده عموم قرار دهیم. در صورتی که کتابی را مشاهده نمودید که دارای حق نشر میباشد، از طریق بخش تماس با ما به مدیران اطلاع دهید تا نسبت به حذف کتاب اقدام گردد.

ارسال شده ها 4 دیدگاه برای مطلب “دانلود کتاب PDF معرفی پردازنده های AMD”

  1. بیتا بیگی گفت:

    خیلی عالیه دست تون درد نکنه . . .
    از آقای افتخاری هم ممنونم که این سایتو بهم معرفی کرد.

  2. ریحانه مومنی گفت:

    سلام خسته نباشید واقعا خوبه اما توضیح هاتتون در مورد خواستهی اصلی خیلی کمه

  3. ریحانه مومنی گفت:

    سلام خسته نباشید واقعا خوبه اما توضیح هاتتون در مورد خواستهی اصلی خیلی کمه

  4. اسماعیل نوقانی گفت:

    چطور میتونم یک کتاب الکترونیک که خودم مطالب اون رو گردآوری و ویرایش کردم به صورت یک کتاب در آوردم رو تو سایت شما با نام خودم قرار بدم؟ از کجا باید مطمئن شم که کتابی که برای شما آپلود کردم با نام خودم تو سایت شما قرار می گیری و مطالب اون تحریف قرار نمی گیره!!!