• دانلود کتابهای الکترونیک مختلف و متنوع با کمترین حجم ممکن
  • قرار گرفتن کتابها در سرور اختصاصی پارس بوک با لینک مستقیم
  • امکان ارسال لینک کتابهای جدید به ایمیل شخصی شما
  • رکورددار تعداد اعضا با بیش از 170 هزار عضو فعال
  • به روز رسانی مداوم سایت با کتابهای جدید ( هر روز یک کتاب جدید )

دانلود کتاب PDF هری پاتر و کیمیاگر ( سنگ جادو )

توضیحات :  مجموعه داستان‌های هری پاتر یک رشته از داستان‌های نوجوانان، نوشته ‌شده توسط جوآن کتلین رولینگ‌ است که در جهان به طرز گسترده‌ای از آن استقبال شده ‌است. در این داستان که اولین داستان هری پاتر است شخصیت‌ها معرفی شده و در عین معرفی اولیه تخیل، داستانی آهنگین و جذاب نقش شده‌است. هری پاتر در این داستان وارد دنیای دیگری شده و با افراد جدید دوست می‌شود که این مقدمه داستان‌های بعدی را شکل می‌دهد. همانطور که گفته شد این کتاب داستانی آهنگین و جذاب دارد. در ابتدا هری پاتر که نزد خاله و شوهر خاله اش زندگی می‌کند معرفی می‌شود … هری ناگهان می‌فهمد که یک جادوگر است و لرد ولدمورت در کودکی به خانه آن‌ها حمله کرده و پدر و مادرش را کشته، ولی به طور شگفت انگیزی نتوانسته هری را نابود کند و جادویش به خودش بازگشته است، در نتیجه ولدمور از بین رفته و فقط یک زخم صاعقه مانند بر پیشانی هری گذاشته‌است.  هری در این داستان با رون ویزلی و هرمیون گرنجر دوست می‌شود و ماجرا‌هایی را در پی می‌گیرد . او می‌فهمد که سنگ جادو که یک وسیله جاودانه شدن است و عمر جاودانه می‌بخشد در هاگوارتز، مدرسه جادوگری هری پاتر مخفی شده‌است . او به معلم درس معجون‌ها شک می‌کند که دنبال آن سنگ است و شبی بالاخره با کمک دوستانش از بزرگ‌ترین سد‌های دفاعی جادویی جهان رد شده و به سنگ جادو می‌رسد. اما در کمال تعجب می‌فهمد که فردی که در آن جا به دنبال سنگ است استاد دیگری است که تحت کنترل ولدمورت در آمده‌است. آن‌ها نبرد کوچکی می‌کنند و سر انجام ولدمورت نابود می‌شود. هری در پایان می‌فهمد که دلیل اینکه در کودکی از طلسم ولدمورت نجات یافته اینست که مادرش خود را فدای او کرده و با به وجود آوردن جادویی باستانی به نام جادوی عشق ولدمورت را شکست داده‌است. اما ولدمورت از بین نرفته و دوباره بازگشته و این بار هم معلوم نیست که از بین رفته باشد!

نام کتاب : هری پاتر و کیمیاگر / جادوگر
نویسنده : جوآن کتلین
تعداد صفحه : 193
حجم فایل : 2,650 کیلوبایت
لینک دانلود مستقیم کتاب
اگر موفق به دانلود فایل نشدید مرورگر خود را تغییر دهید و یا لینک دانلود را در صفحه جدید مرورگر خود باز کنید ( گزینه Open in new tab )
تمام تلاش ما بر این است که فقط کتابهای رایگان و آثار فاقد حق نشر را بر روی سایت جهت استفاده عموم قرار دهیم. در صورتی که کتابی را مشاهده نمودید که دارای حق نشر میباشد، از طریق بخش تماس با ما به مدیران اطلاع دهید تا نسبت به حذف کتاب اقدام گردد.

ارسال شده ها 16 دیدگاه برای مطلب “دانلود کتاب PDF هری پاتر و کیمیاگر ( سنگ جادو )”

  1. کورش گفت:

    چرا برای زمان و هزینه‌ی دیگران ارزش قایل نیستید؟ این کتاب کیمیاگره؟ این یک فن فیکشنه بسیار ضعیفه که یک نویسنده‌ی مجهول الهویه نوشته. نویسنده‌اش خانوم رولینگ نیست. مترجمش هم سرکار خانوم اسلامیه نیست. کتاب هم هری پاتر و سنگ جادو نیست. اون از هری پاتر و دومین حلقه‌ی قدرت ـتون اینم ازین 😐

  2. Mohammad گفت:

    اینکه سنگ جادو نیست ولی دمتون گرم باحاله فقط اسمشو اشتباهی نوشتید.

  3. roz گفت:

    به نظ من اصلا فیلمای هری پاتر قشنگ نبودن من هرچی که نگاه کردم چیزی نفهمیدم ولی کلا فیلمای تخیلی مثل نارنیا یا هابیت یا ارباب حلقه ها خیلی قشنگ بودن.

  4. نفس گفت:

    عاقا من هرچی داستانای هری رو بخونم سیر نمی شم مرسی.

  5. ابوالفضل گفت:

    ممنون اگه لطف کنید و بقیه جلداشو ذارین.

  6. moein گفت:

    سلام لطفا تمامی کتاب های هری پاترو رو سایتتون قرار بدین

    ممنون

  7. hasti گفت:

    سلام لطفا سری چهارم کتاب های هری پاتر رو هم قرار دهید ممنون از زحماتتون

  8. کامران گفت:

    اقا من هری رو خیلی دوست دارم داستانش واقعا باحاله خیلی جالبه خیلی….ممنون که PDFداستانشو توی سایتتون گذاشتین

  9. Hagowarts گفت:

    سلام
    جناب «تازه کار» پاسخ سوالاتون به ترتیب: جلد (کتاب) اول سری هری پاتر- نوشته جی کی رولینگ – !؟ – خیر (اطلاعات بیشتری بدم برا کسایی که نخوندن داستان لو میره!)
    یعنی چی نیمه تموم موند!؟ جسارتا شما مطمئنید که سری هری پاتر رو خوندین؟ هری زنده میمونه. (ولی تا زمانی که داستان رو نخوندید «اصلاً» قضاوت نکنید، چون غافلگیر خواهید شد…)
    ***
    جناب طه عزیز
    جسارتاً فیلمهای هری پاتر رو ببوسید بندازید کنار… جدی عرض می کنم. اگه میخواید بدونید چرا نزدیک به پانصد هزار جلد از این مجموعه به فروش رفته.هری پاتر فقط با کتاب و با هنر نویسندگی این نویسنده به اینجا رسیده. در این مورد شدیدا و اکیدا توصیه می کنم کتاب رو مطالعه کنید.

  10. طه گفت:

    سلام راستش من فيلماي هري رو ديدم و حالا نميدونم ديگه خوندن كتابش برام جذابيت داره يا نه ؟

    • گلشن گفت:

      سلام. بايد بگم كه من هم اول فيلم هاي هري پاترو ديدم ولي باىد بگم كه كتابهاش جذابتر و كاملتر از فيلمهاشه.

  11. تازه کار گفت:

    این کدوم جلد هری پاتر بود؟من همه کتابای هری رو چند بار خوندم همه فیلماشم دیدم این کتابو کی نوشته؟سر علی دیگه کیه؟همه ویزلی ها مردن؟آخرشم که نیمه تموم موند،هیچیش مثل کتاب اصلی نبود این قدر ناشیانه نوشته شده بود که فکر کنم آخرشم هری بمیره،اگه میشه یه نفر درباره ی کتاب هری پاتر و کیمیاگر برج به من توضیح بده،هر چی زودتر بهتر،

  12. اسما گفت:

    ممنون از شما

  13. میلاد گفت:

    ممنون

  14. هادی گفت:

    امان از سرعت پایین اینترنت

  15. amin گفت:

    DATE: 07/13/2009 07:26:46 ‘ب.ظ’
    من اولین نفرم هههورااااااااااااااا
    فک کنم خوشم بیاد چون تا الان وقت نذاشتم که فیلماشو ببینم