• دانلود کتابهای الکترونیک مختلف و متنوع با کمترین حجم ممکن
  • قرار گرفتن کتابها در سرور اختصاصی پارس بوک با لینک مستقیم
  • امکان ارسال لینک کتابهای جدید به ایمیل شخصی شما
  • رکورددار تعداد اعضا با بیش از 170 هزار عضو فعال
  • به روز رسانی مداوم سایت با کتابهای جدید ( هر روز یک کتاب جدید )

دانلود کتاب کاهش وزن سریع با ۳۰ تکنیک طلایی

توضیحات : با کتاب کاهش وزن سریع با ۳۰ تکنیک طلایی نوشته ابراهیم رجب زاده لاغری سریع را تجربه کنید! امروزه برای کاهش وزن راه‌های مختلفی بیان می‌شود و بسیاری از افراد به علت عدم آگاهی کافی نمی‌توانند تصمیم درست را انتخاب کنند و نهایتا سلامتی خود را به خطر می‌اندازند. بسیاری از این افراد روش‌های اشتباه را تاکنون انجام داده‌اند و تصور می‌کنند لاغر شدن سخت و دشوار است، با سبک زندگی امروزی واقعا کاهش وزن کمی سخت شده است و باید تلاش کرد تا بدن دلخواه خود را بسازید.

روش‌هایی مانند استفاده از داروهای لاغری، برنامه رژیم غذایی منظم، استفاده از دم نوش‌ها، انجام ورزش‌های سخت و پر فشار، تحمل گرسنگی و عذاب دادن خود باعث نمی‌شوند که برای همیشه لاغر بمانید و در اکثر موراد کاهش وزن شما با بازگشت سریع وزن همراه خواهد بود. این کتاب با ۳۰ نکته طلایی به شما آموزش می‌دهد تا برای همیشه لاغر شوید و با بکارگیری آن‌ها هرگز نیازی به برنامه رژیم لاغری ندارید و نیازی به مصرف داروهای لاغری و یا تحمل گرسنگی نیست.

با کمک این تکنیک‌های شما قادر هستید در هر زمان و در هر مکان وزن کم کنید و این یکی از شرایط کاهش وزن لذت بخش است. اگر آماده لاغر شدن هستید اکنون زمان اقدام کردن شما فرا رسیده است.

نام کتاب : کاهش وزن سریع با 30 تکنیک طلایی
نویسنده : ابراهیم رجب زاده
تعداد صفحه : 21
حجم فایل : 400 کیلوبایت
لینک دانلود مستقیم کتاب
اگر موفق به دانلود فایل نشدید مرورگر خود را تغییر دهید و یا لینک دانلود را در صفحه جدید مرورگر خود باز کنید ( گزینه Open in new tab )
تمام تلاش ما بر این است که فقط کتابهای رایگان و آثار فاقد حق نشر را بر روی سایت جهت استفاده عموم قرار دهیم. در صورتی که کتابی را مشاهده نمودید که دارای حق نشر میباشد، از طریق بخش تماس با ما به مدیران اطلاع دهید تا نسبت به حذف کتاب اقدام گردد.

ارسال شده ها 2 دیدگاه برای مطلب “دانلود کتاب کاهش وزن سریع با ۳۰ تکنیک طلایی”

  1. Sareh گفت:

    فایل این کتاب خرابه من دوبار دانلود کردم.

  2. سیده سهیلا لدنی گفت:

    به نظرم جذاب خواهد بود