• دانلود کتابهای الکترونیک مختلف و متنوع با کمترین حجم ممکن
  • قرار گرفتن کتابها در سرور اختصاصی پارس بوک با لینک مستقیم
  • امکان ارسال لینک کتابهای جدید به ایمیل شخصی شما
  • رکورددار تعداد اعضا با بیش از 170 هزار عضو فعال
  • به روز رسانی مداوم سایت با کتابهای جدید ( هر روز یک کتاب جدید )

دانلود کتاب آموزش مقدماتی متلب به زبان ساده

توضیحات : متلب (MATLAB) یک محیط نرم‌افزاری برای انجام محاسبات عددی و یک زبان برنامه‌نویسی نسل چهارم است. واژهٔ متلب هم به معنی محیط محاسبات رقمی و هم به معنی خود زبان برنامه‌نویسی مربوطه است که از ترکیب دو واژهٔ MATrix (ماتریس) و LABoratory (آزمایشگاه) ایجاد شده‌است. این نام حاکی از رویکرد ماتریس‌محور برنامه است، که در آن حتی اعداد منفرد هم به عنوان ماتریس در نظر گرفته می‌شوند.

MATLAB یک زبان سطح بالا و با محیطی جذاب می‌باشد، که در ابتدا براساس زبان برنامه نویسی C توسعه داده شد. این زبان برنامه نویسی دارای طیف کاربردی گسترده‌ای است، از جمله می‌توان به سیگنال و پردازش تصویر، ارتباطات، طراحی کنترلر، تست و اندازه‌گیری، مدل‌سازی مالی و تجزیه و تحلیل، و زیست‌شناسی محاسباتی اشاره نمود. همچنین امکان گسترش محیط MATLAB با استفاده از افزودن Toolbox برای اهداف مختلف داده شده است، علاوه بر آن امکان آسان عملیات ماتریسی، محاسباتی و توابعی، استفاده از الگوریتم‌های مختلف و همچنین امکان ارتباط آسان با زبان‌های مختلف برنامه‌نویسی را به کاربر می‌دهد.

نام کتاب : آموزش مقدماتی متلب به زبان ساده
نویسنده : حجت میرزایی
تعداد صفحه : 28
حجم فایل : 622 کیلوبایت
لینک دانلود مستقیم کتاب
اگر موفق به دانلود فایل نشدید مرورگر خود را تغییر دهید و یا لینک دانلود را در صفحه جدید مرورگر خود باز کنید ( گزینه Open in new tab )
تمام تلاش ما بر این است که فقط کتابهای رایگان و آثار فاقد حق نشر را بر روی سایت جهت استفاده عموم قرار دهیم. در صورتی که کتابی را مشاهده نمودید که دارای حق نشر میباشد، از طریق بخش تماس با ما به مدیران اطلاع دهید تا نسبت به حذف کتاب اقدام گردد.

ارسال شده ها 3 دیدگاه برای مطلب “دانلود کتاب آموزش مقدماتی متلب به زبان ساده”

  1. جواد آذرخش گفت:

    سلام. خیلی سبستم دانلود رو بد و اذیت کننده کردید. می دونم ممکنه برای کسب درآمد باشه و حق شماست با اینهمه کتاب و زحمت و ارسال ایمیل و حجم عظیم مورد نیاز برای ذخیره کتاب ها باید از یک راهی کسب درآمد کنید ولی راه بسیار پردردسر و اذیت کننده ای رو انتخاب کرده اید. از وقتی اینجوری شده حتی یه کتاب نتونستم دانلود کنم. همش یک مشکلی پیش میاد. حیف نبود اون سیستم قشنگ مرتب و دوست داشتنی قبل. حیف شد. پارس بوک نازنین ما خراب شده

  2. amin گفت:

    کتاب جالبی است و با زبان ساده و روان نوشته شده است.
    متشکر از زحمات نویسنده کتاب و مدیریت سایت پارس بوک.

  3. Ahad khan گفت:

    کتاب مفید میفرستید مگر دانلود آن زمان گیر است