• دانلود کتابهای الکترونیک مختلف و متنوع با کمترین حجم ممکن
  • قرار گرفتن کتابها در سرور اختصاصی پارس بوک با لینک مستقیم
  • امکان ارسال لینک کتابهای جدید به ایمیل شخصی شما
  • رکورددار تعداد اعضا با بیش از 170 هزار عضو فعال
  • به روز رسانی مداوم سایت با کتابهای جدید ( هر روز یک کتاب جدید )

دانلود کتاب مثبت اندیش باش تا کامروا باشی!

توضیحات : یکی از بزرگترین نعمت ها و قدرت هایی که خداوند در اختیار انسان قرار داده است تا به نحو احسن از آن استفاده نماییم ، نعمت و قدرت انتخاب است! مثلاً انتخاب بین نگرش مثبت و یا منفی! نگرشی که اگه قدرش را بدانیم و از آن درست استفاده کنیم ، ما را به بزرگترین قله های سعادت و موفقیت دنیوی و اخروی رسانده و یا برعکسش، باعث بدبختی و گرفتاریها و حسرت خواهیم شد! انتخاب روش مثبت اندیشی در زندگی روشی هوشمندانه و عاقلانه می باشد، پس فرقی نمیکند که چه جنسیتی دارید،کاری به گذشته شما هم نداریم و یا اینکه مهم نیست هم اکنون چند ساله هستید و در چه شرایطی می باشید، چه طرز تفکری دارید و … مهم این است که از همین لحظه، بله، از همین لحظه، تصمیم بگیرید که با تغییر تفکر و نگرش خود نسبت به اتفاقات و اطرافیان، تبدیل به فردی موفق و مثبت اندیش بشوید، پس هم اکنون این انتخاب با شماست! مثبت اندیشی به شما کمک می کند تا به بهترین شکل با زندگی و اتفاقات کنار بیایید و یادتان باشد برای داشتن یک زندگی مثبت، در اولین قدم باید احساسات، افکار و باورهای خود را بشناسید و آنها را مهار نمایید.یک لحظه با خود فکر کنید که تا کنون از شنیدن اخبار منفی،آهنگهای منفی و غمگین و… که همه روزه از همه جا شنیده و یا خوانده می شود و یا سر و کله زدن با افراد منفی و شاکی و یا با غرغر کردن و بهانه تراشی های مختلفتان و …. چه سودی برده اید؟ براستی اینها چه منفعتی برای شما داشته اند؟ چقدر شما را به اهداف و خواسته هایتان نزدیک کرده اند ؟ چقدر باعث پیشرفت و بزرگ شدن شما شده اند؟ چقدر برایش به شما پول داده اند؟!

پس بیایید با تبدیل شدن به فردی مثبت اندیش و مثبت نگر، زندگی را به کام خود و اطرافیان شیرین کرده و مسیر موفقیت خود را بیش از پیش هموار نمایید. هرگز فراموش نکنید که نگرش شما، منوط به انتخاب است، گزینه‌ای که هر روز انتخاب می‌کنید. هم اکنون تصمیم بگیرید که نگرش و طرز فکری مثبت‌تر در خود ایجاد کنید بطوری که تزلزل‌ناپذیر و همیشگی باشد. قطعاً تاکنون با کتابها و مقالات بی شماری درباره مثبت اندیشی و اثرات آن مواجه شده اید که در اکثر موارد مطالب همگی یکسان و مشابه می باشد، اکنون در این کتاب برای شما مفیدترین و کاربردی ترین مطالب را در این زمینه گردآوری نموده ام و مطمئن هستم با خواندن و بکارگیری مطالب این کتاب به فردی مثبت اندیش تبدیل شده و معجزات و اثرات آن را در زندگی تان شاهد خواهید بود. فقط ذکر این نکته الزامی است که، صرفاً خواندن این کتاب کافی نمی باشد، بلکه باید با تصمیمی قاطع و اراده ای پولادین ، تمام نکات این کتاب را رعایت و در زندگی اجرا نمود تا شاهد اثرات آن باشید.

نام کتاب : مثبت اندیش باش تا کامروا باشی!
نویسنده : رضا فریدون نژاد
تعداد صفحه : 70
حجم فایل : 2,000 کیلوبایت
لینک دانلود مستقیم کتاب
اگر موفق به دانلود فایل نشدید مرورگر خود را تغییر دهید و یا لینک دانلود را در صفحه جدید مرورگر خود باز کنید ( گزینه Open in new tab )
تمام تلاش ما بر این است که فقط کتابهای رایگان و آثار فاقد حق نشر را بر روی سایت جهت استفاده عموم قرار دهیم. در صورتی که کتابی را مشاهده نمودید که دارای حق نشر میباشد، از طریق بخش تماس با ما به مدیران اطلاع دهید تا نسبت به حذف کتاب اقدام گردد.

ارسال شده ها 8 دیدگاه برای مطلب “دانلود کتاب مثبت اندیش باش تا کامروا باشی!”

  1. عبدل علی گفت:

    کتاب عالی است گر امکان داره کتاب های جدید برایم بفرستی درامیل من

  2. Mohammad Yunos Fahiq گفت:

    کتاب جالبی است کوشش شود تا برش عمل کنیم

  3. نگین گفت:

    سلام.خداقوت.لطفا کتاب مثلث سلامت ازآقای دکترعلی اکبری وکتاب رازدرمان ازعبدالله احمدیه و کلا کتابهای طب سنتی وچندتاکتاب کاربردی هم درباره کسب درآمد و راه های کسب ثروت ارائه بدید.کتابهای روانشناسی جدیدهم بذارید. باتشکرازلطف بی دریغ شما.

  4. maryam گفت:

    سلام قبلا گزینه ای داشتید که می شد کتابی رو از همین جا برا یه دوست بفرستیم چزا نیست ؟

  5. اسماعیل خسروی گفت:

    کتاب مثبت اندیش باش بسیار آموزنده است
    سپاسگزارم

  6. مسعود گفت:

    عالی بود

  7. sima گفت:

    کتاب خیل ساده و رواانی ممنون ان شاله بهش عمل کنیم تغییر نگرش خیل یجالب است.
    یک خواهش از شما دوست عزیز دارم لطفا میشود کتاب طبیعت طبیب ودکتر برای همه را هم بگذارید و کتابی برای غذا برای خام گیاهخواران ممنونم
    ممنون ممنون ممنون ممنون ممنون ممنون ممنون ممنون ممنون ممنون ممنون ممنون ممنون ممنون ممنون ممنون ممنون ممنون ممنون ممنون ممنون ممنون ممنون ممنون ممنون ممنون ممنون ممنون ممنون ممنون و باز هم ممنون که اینقدر راحت اینها دانلود می شوند و فایلها باز می شوند بدون هییچ گونه خطا ممنون

    ممنون
    ممنون
    ممنون

  8. Fahim samim گفت:

    کتاب های ارسال شده دانلود نمی شود لطفا رهنمای کنید