• دانلود کتابهای الکترونیک مختلف و متنوع با کمترین حجم ممکن
  • قرار گرفتن کتابها در سرور اختصاصی پارس بوک با لینک مستقیم
  • امکان ارسال لینک کتابهای جدید به ایمیل شخصی شما
  • رکورددار تعداد اعضا با بیش از 170 هزار عضو فعال
  • به روز رسانی مداوم سایت با کتابهای جدید ( هر روز یک کتاب جدید )

آزادی کشور هند از استعمار

دانلود کتاب زندگینامه گاندی

تاریخ : ۱۸ آذر ۱۴۰۰

توضیحات :  کشور ما با نام گاندی بیگانه نیست. در طول سالیان دراز درباره او مقاله ها و رساله ها و کتابها نوشته شده و نشر یافته است. در این کتاب در مورد زندگی و اندیشه و فعالیتهای گاندی از دیدگاه تحولات و تغییرات انقلابی جامعه، بررسی و تحقیق شده است. این کتاب را نباید یک سرگذشت ساده تلقی کرد و خواند؛ بلکه نتیجه ای است از مطالعه و بررسی تحلیلی زندگی و شخصیت انقلابی گاندی که در آن جهات قدرت و ضعف اندیشه ها و تعلیمات او مورد توجه قرار گرفته و نشان داده شده است.

جورج وودکاک از شاعران و نویسندگان آزاده و مترقی است که به تغییرات انقلابی در جامعه می اندیشد و درباره مکاتب مختلف اندیشه های انقلابی مطالعه و تحقیق کرده و کتابها نوشته است.

دانلود کتاب عجایب هند

تاریخ : ۱۰ آبان ۱۳۹۸

توضیحات : عجایب هند، کتابى است به زبان فارسى که از روى متن عربى آن با عنوان «عجائب الهند بره و بحره»، به فارسى برگردانده شده و به موضوع سفرنامه دریایى یکى از ناخدایان قدیم ایرانى اختصاص یافته است. تاریخ نگارش کتاب را حدود سال۳۴۲ق. و داستان‌هایى را که نویسنده از ناخدایان، دریانوردان و بازرگانان دیگر آورده، وابسته به سال‌های ۲۸۸-۳۴۲ق. دانسته‌اند. کتاب؛ مشتمل بر مقدمه‌اى به قلم مترجم است و مطالب آن در دو قسمت اصلى بیان گردیده است: قسمت اول؛ مشتمل بر۷۷ داستان و قسمت دوم؛ مشتمل بر۵۹ داستان و حکایت شگفت است. بنابراین کل کتاب حاوى یکصد و سى و شش داستان کوتاه و بلند است.

دانلود کتاب همه مردم برادرند

تاریخ : ۱۸ مرداد ۱۳۹۵

توضیحات :  موضوع کتاب حاضر، زندگی‌نامه رهبر جنبش استقلال‌طلب هند، «ماهاتما گاندی» است که با زبانی ساده و برای نوجوانان نگاشته شده است. کتاب دربردارنده رویدادهای زندگی این شخصیت از دوره طفولیت، کودکی، نوجوانی، جوانی و میان‌سالی است و جزئیات مربوط به تحصیل و کار و زندگی او را به تصویر می‌کشد. نگارنده ضمن بازگو کردن اندیشه‌ها و تفکرات وی، فعّالیت‌های سیاسی و اجتماعی «گاندی» برای آزادی کشور هند از استعمار و مجازات‌ها و رنج‌ها و تبعیدهای وی را به تصویر می‌کشد. این مجموعه مصوّر است و برای آشنایی نوجوانان با این شخصیت و فعّالیت‌های وی تدوین شده است.